اعضای اتاق بازرگانی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را مهندسی می‌کنند

نماینده ارومیه در مجلس گفت: اکثر اعضای اتاق بازرگانی تجار واردکننده هستند و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را مهندسی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (19 فروردین 97) در صحن پارلمان و پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: با این اوضاع آشفته ارز، قیمت مواد اولیه افزایش خواهد یافت و این ضربه دیگری بود که اقتصاددانان لیبرال دولت به اقتصاد کشور زدند.

وی با یادآوری رتبه 108 ایران در زمینه بهبود محیط کسب و کار در سال 2005 به رتبه 124 کشور در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: ما در فضای کسب و کار قوانین زیادی تصویب کردیم و با آنکه قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 90 تصویب شد اما اتاق بازرگانی در اکثر استان‌ها تشکیل نشد و این یعنی این اتاق با استانداران هماهنگ نیست.

قاضی‌پور از عملکرد بسیار بد اتاق‌های بازرگانی به ویژه اتاق بازرگانی استان تهران سخن گفت و بیان داشت: ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر می‌شوند و این یعنی اشرافی‌گری در جامعه ایجاد شده و اختلاف طبقاتی در کشور رو به افزایش است.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی اکثرا تجار وارد کننده بوده و به قوانین مجلس بی‌اعتناد هستند ونمی‌گذارند افراد جدید با ابتکار و فکر نو کار را در دست گیرند چراکه از به خطر افتادن منافع خود می‌ترسند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اعضای اتاق بازرگانی مهندسی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را انجام می‌دهند. از این رو از آقای شافعی رئیس اتاق بازرگانی می‌خواهیم که فراماسونری اتاق بازرگانی را از بین ببرند.

منبع: فارس

305

کد خبر: 920122

وب گردی

وب گردی