دستگیری ۴۵ سارق و کشف 108 فقره سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۴۵ سارق از ابتدای امسال تاکنون در خرم‌آباد دستگیر و ۱۰۸ فقره سرقت کشف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ صفی اله بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون 45 سارق در خرم‌آباد دستگیر و 108 فقره سرقت کشف شده است.

وی به برگزاری طرح‌های پیشگیرانه و مقابله با سرقت در خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع سرقت و دستگیری سارقان احتمالی، پس از برگزاری جلسات کارشناسی شده با واحدهای تخصصی کلانتری‌های شهرستان و استفاده از گشت‌های نامحسوس، تیم‌هایی تحت عنوان تیم شکار تشکیل شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تامین امنیت و مبارزه با سرقت در مکان‌های تفریحی، راسته‌ها و مراکز تجاری را یکی از وظایف تیم‌های شکار دانست و عنوان کرد: این تیم‌ها که به صورت نامحسوس فعالیت می‌کنند از ابتدای امسال تاکنون با هوشیاری، تیزبینی و عملیات‌های متعدد و غافلگیرانه موفق به دستگیری 45 سارق شدند.

وی با اشاره به اینکه این سارقان پس از دستگیری و انجام تحقیقات فنی به 108 فقره سرقت اعتراف کردند، بیان کرد: سارقان ضمن بازسازی از صحنه‌های سرقت و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیرانوند پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان را از اولویت‌های ویژه پلیس دانست و گفت: پلیس با تمام توان و استفاده از تمامی امکانات و ابزار با این پدیده شوم برخورد قاطع و قانونی انجام می‌دهد.

901

کد خبر: 920133

وب گردی

وب گردی