دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با کارکنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر آغاز سال نو و اولین روز کاری را خدمت همه همکاران عزیز تبریک و تهنیت گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد زاهدشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر تکرار سالها و آمدن بهار را در حقیقت یک مشیت الهی برای توجه انسانها به آفرینش و تجدید حیات و جلوه های الهی دانست.

ایشان با بیان اینکه سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده گفت : اقدام مقام معظم رهبری که این سال را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامیده اند بسیار سنجیده و مهم است و می تواند موجب رونق تولید، اشتغال و توسعه اقتصادی شود و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در راستای تحقق این شعاراقتصادی گام های مهم و اساسی بردارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان در سالی که گذشت افزود: تک تک کارکنان دانشگاه باید خود را مسئول دانسته تا اثر بخشی دانشگاه را ارتقاء دهند و از آنها توقع دارم که نظم و انضباط کاری را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با تاکید بر اینکه دانشجویان عنصر و محور اصلی دانشگاه هستند گفت : باید احترام ویژه ای برای دانشجویان قائل شویم ، چرا که آنها ولی نعمت این دانشگاه هستند.

ایشان از تمامی کارکنان خواست که با حوصله در انجام امور دانشجویان ، کرامت دانشجو را حفظ کنند چرا که این موضوع برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است .

ایشان در ادامه اظهار داشت: روابط دوستانه ، علاقمندی و احترام بهم در محیط کار باعث انسجام و هماهنگی شده و ما را در اصل پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع کمک شایانی می کند، و می طلبد بیش ازپیش بر این اصول پایبند باشیم.

وی در پایان از همه همکاران گرامی خواست تا با همدلی ، همراهی و همکاری به وظایف خود عمل کرده و دانشگاه را به رسیدن به اهداف عالیه و مورد نظر یاری کنند.

201

کد خبر: 920188

وب گردی

وب گردی