یک ریال حق کارگر را برای هیچ رفاقتی هدر نمی‌دهیم

وزیر رفاه گفت: استراتژی ما همان اهدافی است که بنا برآن ایجاد شده ایم و باید استراتژی افزایش سرمایه و حفظ دارایی های بین نسلی را انجام دهیم .

به گزارش ایسکانیوز، علی ربیعی در دیدار نوروزی با مدیران عالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ ها و شرکت های تحت پوشش شستا گفت: در سال 97 ، کارفرمایان و به ویژه کارگران و بازنشستگان در تصمیم گیری ها نقش بیشتری ایفا می کنند.

وی افزود: برای هر نوع برنامه ریزی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری باید اهداف تشکیل را دوباره مرور کنیم و ببینیم چقدر در آن جهت حرکت می کنیم.

ربیعی گفت: استراتژی ما همان اهدافی است که بنا برآن ایجاد شده ایم و باید استراتژی افزایش سرمایه و حفظ دارایی های بین نسلی را انجام دهیم .

وزیر رفاه تاکید کرد: وظیفه ما افزایش سرمایه آیندگان است .روزی که توازن میان نیروی شاغل و بازنشسته به هم می خورد این سرمایه گذاری ها می تواند نجات بخش باشد و ما تنها برای امروز فکر نمی کنیم و وظیفه اخلاقی ما فکر کردن بین النسلی است .

وی گفت: درصندوق فولاد نیز بین النسلی رفتار کرده ایم. می توانستیم با فروش صندوق ها یک نوع رضایت عمومی ایجاد کنیم اما به این کار اشتباه و ایجاد رضایت های مقطعی تن ندادیم . بسیاری از افراد هم می توانستند این دوران را دوران رضایت های بزرگ ببینید اما با این کار به نسل های آینده جفا می شد .

ربیعی افزود: در سازمان کار قطعا باید شیوه هلدینگ داری خود را تغییردهیم . نمای سازمانی هلدینگ ها نیز باید تغییر و به سمت جمع و جورشدن حرکت دهیم.

وی ادامه داد: در شیوه مدیریت شرکت ها باید همواره اداره به شکلی باشد که گویی خصوصی است و عملکرد آن به نحوی باشد که شکل عمومی داشته باشد

وزیر رفاه با اشاره به اینکه شیوه مدیریت باید غیرسیاسی باشد و بر این شیوه اصرار دارم گفت: ما خواستار کوچک کردن ستادها و قوی تر کردن مراکز واحدهای تولیدی هستیم و این امر به دنبال کردن استراتژی های اصلی ما با سهولت و روش بهتر بیشتر کمک می کند و قطعاً باید به سمت استفاده از کالاهای ایرانی حرکت کنیم .

ربیعی گفت: با خداوند پیمان می بندیم که به خاطر هیچ رفاقتی یک ریال حق کارگر را به هدر نمی دهیم .
فارس
706

کد خبر: 920219

وب گردی

وب گردی