استاندار کرمانشاه: نرخ سرمایه گذاری باید افزایش یابد

استاندار کرمانشاه گفت: باید نرخ سرمایه گذاری را بالا ببریم.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در هفتمین جلسه ستادسرمایه گذاری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمانشاه دغدغه ۱۷۰ هزار بیکار را داریم و باید در جهت جذب سرمایه گذار فعال باشیم.

وی افزود: از این آمار بالای بیکاری ابراز ناراحتی کرد و بیان داشت: این رقم ۱۷۰ هزار بیکار برابر ۱۷ لشگر است که این برای استان بسیار درد آور است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم استان کرمانشاه از بیکاری در رنج و عذاب هستند و موضوع اکثر ملاقات های عمومی بنده در کل مربوط به مشکل بیکاری جوانان است.

بازوند تاکید کرد: برای برون رفت از این حالت و بهتر شدن فضای کسب و کار باید نرخ سرمایه گذاری را بالا ببریم.

استاندار کرمانشاه گفت: توقع نداریم سرمایه گذار پس از ورود به استان بلافاصله سرمایه گذاری کند، بلکه باید ما طوری زمینه را مهیا کنیم که سرمایه گذار احساس امنیت برای سرمایه گذاری کند.

در این نشست همچنین اقدامات انجام شده در خصوص طرح احداث بیمارستان ویانا، شرکت صنایع پتروآبی شیمی کو، گلخانه مدرن حیدرآباد، ساخت میدان تره بار و خشکبار و طرح احداث کارخانه تولید سلول و پنل های خورشیدی پیگیری شد.

همچنین تعدادی از سرمایه‌گذار طرح های مورد نظر خود برای سرمایه گذاری در استان را مطرح کردند که مورد استقبال و موافقت استاندار کرمانشاه قرارگرفت.

901/900

کد خبر: 920236

وب گردی

وب گردی