پایتخت، داعش و موضوعی که مردم  فکرش را هم نمی کردند/ اگر مدافعان حرم نبودند...!

سکانس های تکان دهنده مربوط به خشونت های داعشی ها در سریال «پایتخت5» مردم را به گونه ای تحت تأثیر قرار داد که در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، قسمت های پایانی سری پنجم از مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از شبکه یک سیما در حالی پخش می شود که سکانس های تکان دهنده مربوط به داعش و جنگ های سوریه مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

«سریال پایتخت 5» در روزهای پایانی پخش خود، با نشان دادن برخی از صحنه های خشونت بار از حرکات داعشی ها، قلب مردم را فشرد و نشان داد که گاهی میان خنده ها به فکر فرو رفتن ضروری است.

مردم در این سریال از ناسزاگویی داعشی ها به مسلمانان تا لگد زدن بر صورت مادری که برای دفاع و حفاظت از دختران نوجوانش واکنش نشان داد را دیدند و متوجه شدند که چرا بسیاری از غیور مردان در سوریه جنگیدند؟

مردم ایران در این شب ها وقتی سریال پایتخت و ماجرای برخورد خانواده نقی با داعشی ها را دیدند، خون دل خانواده شهدا را با تمام وجود درک کردند و قدر امنیت و شهامت و غیرت شهدای مدافعان حرم را بیشتر از قبل دانستند. شهیدانی که رفتند و داعش را صدها کیلومتر دورتر از مرزهای ایران نابود کردند تا هیچ کس جرأت نکند ناموس ایرانی را حوری خطاب کند.

واکنش های مردم در فضای مجازی نشان داد همه افراد می دانند که «پایتخت 5» یک سریال طنز است و در نهایت همه شر داعش ختم به خیر می شود اما اگر مدافعان حرم نبودند، آرامش و امنیت امروز هم نبود...!

نمونه هایی از واکنش های افراد در فضای مجازی را در ادامه می خوانیم.

503

کد خبر: 920245

وب گردی

وب گردی