ورزشگاه علی دایی امسال تکمیل می‌شود/ ساخت ورزشگاه در ۴ شهر

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی از افتتاح ورزشگاه های بناب و خرم آباد و آغاز احداث ورزشگاه های بروجرد و شهرکرد در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده با اعلام تکمیل و بهره‌برداری از استادیوم های ۵ هزار نفری بناب در آذربایجان شرقی و ۱۵ هزار نفری خرم آباد در لرستان تا پایان سال ۹۷، گفت: طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) و شاه چراغ در شیراز، ندامتگاه ها و ورزشگاه ها علاوه بر پروژه های بیمارستانی در دستور کار سازمان مجری قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: در مورد ورزشگاه‌ها باید توجه داشته باشیم که پرهزینه‌ترین و وقت‌گیرترین بخش‌های ورزشگاه‌ها، استادیوم‌ها هستند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ساخت استادیوم ۵ هزار نفری بروجرد و استادیوم شهرکرد نیز از برنامه هایی است که در سال جاری آغاز می‌شود.

علیزاده ادامه داد: استادیومی تحت‌عنوان علی دایی در اردبیل ساخته‌ایم که استادیوم آن ساخته و بهره‌برداری شده است و در حال حاضر ساخت سالن‌های ژیمناستیک و استخرهای شنای ورزشگاه علی دایی را در دست ساخت داریم. اینها پروژه‌های به هم پیوسته ای هستند که از سال های قبل ساخته شده اند و به مرور در حال تکمیل هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در حال حاضر استادیوم ۵۰ هزار نفری اهواز که بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی را پوشش می‌دهد یکی از پروژه‌های سازمان مجری بوده که با کیفیت مطلوب نیز اجرا شده است.

401

کد خبر: 920246

وب گردی

وب گردی