گزارش آیت الله علم الهدی به مقام معظم رهبری در خصوص بسیج دانشجویی چه بود؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در سایه فعالیت مناسب بسیج دانشجویی، وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های مشهد رضایت بخش است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از دانشجویان مشهد در محل دفتر امام‌جمعه مشهد اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت فرهنگی دانشگاه‌های استان و مشهد مطلوب است و علت آن نیز همت دانشجویان این دانشگاه‌ها است؛ اگر بنا شد دانشگاه را داشته باشیم در واقع کل کشور را داریم زیرا میدان فعالیت دشمن در جنگ نرم، دانشگاه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: اگر در دانشگاه بر دشمن فائق شویم در جاهای دیگر نیز دشمن را شکست می‌دهیم؛ در سفر مقام معظم رهبری به مشهد خدمت ایشان گزارشی را در مورد وضعیت دانشگاه های مشهد ارائه دادیم و به ایشان گفتیم که وضعیت فرهنگی دانشگاه های مشهد نسبت به وضعیت فرهنگی دانشگاه های کشور وضعیت مناسب تری است در آن جلسه بعضی از دوستان از ما سوال کردند که چه چیزی باعث این شده است که این وضعیت نسبت به بقیه نقاط کشور مطلوب تر باشد؟! من همان جا عرض کردم که دو مسئله باعث این موضوع شده است که هر دوی این مسئله ها به دست عزیزان بسیج دانشجویی انجام گرفته است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این آمیختگی بسیار ارزشمند است و هماهنگی‌ها باید قوت بیشتری پیدا کند؛ جریان اساتید را باید همراه ساخت زیرا در هر صورت حرف نخست را در دانشگاه اساتید می‌زنند و باید حمایت اساتید نیز پای کار شما باشد و خوشبختانه این مهم در دانشگاه‌های مشهد رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه اساتید نیز باید مانند دانشجویان وارد عرصه کار شوند ادامه داد: هماهنگی خوبی میان بسیج اساتید و دانشجویان وجود دارد، تشکیلات بسیج اساتید نیز امیدواریم پا به پای شما حرکت کنند و این نیاز به فعالیت بیشتری دارد و دوستان بسیج دانشجویی باید پیگیر این مسئله باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه علمیه استان خوشبختانه بسیج اساتید و بسیج طلاب با یکدیگر عملاً ادغام شده‌اند و خوشبختانه هم افزایی بسیار مناسبی در این حوزه وجود دارد.

201

کد خبر: 920288

وب گردی

وب گردی