پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی

دادستان خرم آباد گفت:در ایام تعطیلات نوروز پایش و کنترل مستمری بر اراضی کشاورزی و منابع ملی این استان به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفت که نتیجه آن بسیار مثبت بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور،سعید رازانی دادستان خرم آباد در تشریح اهم اقدامات انجام در نوروز 97 در سطح استان لرستان گفت:قبل از نوروز جلسات مشترکی با سازمان های متولی به منظور اجرای طرح بازدید و نظارت مستقیم بر تمامی رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی و خوراکی واقع در مسیر مسافران نوروزی برگزار شد که نتیجه آن انجام این بازدید ها و مطلوب بودن نحوه خدمات دهی به مسافران در این مراکز بود.

رازانی افزود:گشت های نوروزی ویژه نظارت بر اراضی کشاورزی و منابع ملی نیز با همکاری سازمان های مربوطه طرح ریزی شد چرا که عده ای سود جو به بهانه تعطیلی ایام نوروز ممکن بود به فکر ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی بیفتند.اما خوشبختانه با انجام این گشت ها مشکل خاصی گزارش نشد.

وی تاکید کرد:با همکاری نیروی انتظامی هم گشت های ویژه مقابله با سرقت از اماکن و منازل و کیف قاپی برقرار شد که خوشبختانه نتیجه بسیار مطلوبی داشت.

دادستان مرکز استان لرستان تصریح کرد:در مقام دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در طول مدت تعطیلات و با همکاران خود، بصورت حضوری به انجام سرکشی های لازم از مناطق و مراکز مختلف و برخورد با متخلفان و مجرمان احتمالی اقدام کردم.

900

کد خبر: 920292

وب گردی

وب گردی