اهدای رایگان 80هزارمترمربع اسناد املاک به مردم آذربایجان شرقی

پیرو منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان 1000 فقره سند در چهل وششمین مرحله از واگذاری های اسناد املاک علوی به صورت رایگان در استان آذربایجان شرقی (میانه) اهدا می شود.

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ، مسعود بهادران مدیرکل امور استان های سازمان اموال و املاک بنیاد در این خصوص گفت: در ادامه طرح واگذاری اسناد املاک علوی در مناطق محروم سراسر کشور در این مرحله به تعداد یک هزار فقره از این اسناد در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه22 فروردین ماه سالجاری واگذار خواهد شد.

بهادران با اشاره به این که این مرحله از واگذاری ها شامل املاک مسکونی است افزود: به مانند اغلب مراحل واگذاری اسناد علوی در این مرحله نیز تمامی اسناد بصورت رایگان در اختیار اقشار محروم این شهرستان قرار خواهد گرفت که ارزش کارشناسی آن 125 میلیارد ریال است .

او در ادامه افزود : مساحت این واگذاری ها بالغ بر 80 هزار متر مربع است که طی مراسمی با حضور رییس بنیاد مستضعفان استاندار آذربایجان شرقی ، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسوولان و مقامات در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار خواهد شد.

401

کد خبر: 920296

وب گردی

وب گردی