عباسعلی: در 4 رقابت آسیایی و جهانی حاضر می‌شوم/ طلای بازی‌های آسیایی را تکرار می‌کنم

بانوی کاراته‌کای ملی‌پوش کشورمان گفت: قرار بر این شد با برنامه ریزی درست و هماهنگی های کامل در 4 رقابت شرکت کنم و بتوانم باز هم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورده و افتخار آفرینی کنم.

حمیده عباسعلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد مصدومیت پای چپش اظهار داشت: زیر نظر پزشکان در حال مداوا و پیگیری درمان خود هستم. تصمیم گرفته ام تا قبل از کوران مسابقات آسیایی و جهانی، آسیب دیدگی ام را به صورت کامل برطرف کنم تا با آمادگی کامل در رقابت های آسیایی، جهانی و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حاضر شوم.

وی ادامه داد: در خرداد ماه لیگ جهانی ترکیه برگزار می شود، سپس در قهرمانی آسیا حضور پیدا می کنیم و بعد به بازی های آسیایی اندونزی می رویم. در آخر نیز شاهد برگزاری لیگ جهانی آلمان خواهیم بود. قرار بر این شد با برنامه ریزی درست و هماهنگی های کامل در هر 4 رقابت شرکت کنم و بتوانم باز هم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورده و افتخار آفرینی کنم.

بانوی کاراته‌کای ملی‌پوش کشورمان تصریح کرد: قطعا هر ورزشکاری که در بازی های آسیایی شرکت می کند، هدف اصلی اش مدال طلاست و من هم مانند دوره گذشته سعی در تکرار این عنوان دارم. امیدوارم تیم ملی کاراته کشورمان مثل ادوار گذشته که در بازی های آسیایی و جهانی، پر افتخار و پر مدال بود این افتخارات را تکرار کند تا پرچم کشورمان بر بام آسیا و جهان برافراشته شود.

604

کد خبر: 920374

وب گردی

وب گردی