صادقی: اعزام داماد رئیس به ژاپن، توهین به خانواده هندبال بود/ قرار نبود کارها بر تصمیمات فردی و روابط حاکم بر فدراسیون باشد

کارشناس هندبال کشورمان گفت: قرار بود تمام کارها بر مبنای خرد جمعی و شایسته سالاری صورت بگیرد، نه بر مبنای تصمیمات فردی و روابط حاکم بر فدراسیون.

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عدم انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال پس از چندین ماه بلاتکلیفی اظهار داشت: به نظر من انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال بسیار دیر شده و این مسئله به ضرر هندبال ایران تمام می شود. باید تا پیش از پایان سال 1396 سرمربی تیم ملی انتخاب و برنامه ها و اردوها تدوین می شد. متأسفانه شاهد بی برنامگی در تیم های پایه هندبال نیز هستیم که این اتفاق مثل سمی برای خانواده هندبال است.

وی در خصوص اعزام داماد رئیس فدراسیون هندبال به همراه دبیر این فدراسیون به کلاس های پیشرفته مربیگری در ژاپن گفت: علیرضا رحیمی (رئیس فدراسیون هندبال) در مصاحبه ای گفت ما فرد دیگری برای اعزام نداشتیم. من از شنیدن چنین حرفی بسیار ناراحت شدم چرا که شخص رئیس 16 سال ریاست فدراسیون هندبال را بر عهده داشته، پس مشخص است خودش نتوانسته مربیان خوبی را پرورش دهد.

کارشناس هندبال کشورمان تصریح کرد: اعتقاد دارم ما مربیان بسیار خوب و آموزش دیده ای داریم که دارای سطح بسیار بالایی هستند و اتخاذ چنین تصمیمی توسط رحیمی توهین به فدراسیون و خانواده هندبال بود.

صادقی خاطرنشان کرد: ما کسانی را در هندبال داریم که دارای تحصیلات و تجربه کافی هستند و قرار بود تمام کارها بر مبنای خرد جمعی و شایسته سالاری صورت بگیرد، نه بر مبنای تصمیمات فردی و روابط حاکم بر فدراسیون.

وی در پایان گفت: دنیا، دنیای علم و پیشرفت است و نمی شود با استفاده از تصمیمات فردی به جلو حرکت کرد، حتی اگر نتایجی به دست بیاید، مقطعی و کوتاه مدت است.

602

کد خبر: 920377

وب گردی

وب گردی