در دوازدهمین روز سالم  سال 97 نفس  عمیق بکشید/کدام ایستگاه ها ناسالم اند؟

اگر به شاخص روزانه پایتخت طی چند روز اخیر نگاهی بیندازیم در می یابیم هوای پایتخت در روز پنجشنبه 16 فروردین ماه در وضعیت پاک قرار داشته و از جمعه تا امروز وضعیت سالم را نشانه رفته است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، شایدشما از جمله افرادی باشید که پدر و مادر سالمند یا کودک دارید ، شاید یکی از اقوامتان باردار است یا خدایی نکرده یکی از اطرافیانتان به بیماری قلبی و عروقی مبتلا باشد، در چنین شرایطی طبیعتا وضعیت هوا را هر روز چک می کنید تا در صورت آلوده بودن هوا از خروج آن ها از منزل جلوگیری کرده یا از آن ها بخواهید تنها برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند. در چنین شراطی احتمالا دریافته اید که وضعیت کیفی هوای پایتخت برای چهارمین روز متوالی در وضعیت سالم قرار دازد و وضعیت برای تردد افراد حساس جامعه در فضای آزاد مساعد است.

فردا هم هوای تهران سالم است

اگر به شاخص روزانه پایتخت طی چند روز اخیر نگاهی بیندازیم در می یابیم هوای پایتخت در روز پنجشنبه 16 فروردین ماه در وضعیت پاک قرار داشته و از جمعه تا امروز وضعیت سالم را تجربه کرده است. گفتنی است شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 77 و در شرایط سالم قرار دارد. همچنین میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 77، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 46 و میزان منواکسید کربن در هوا 29 است.پیش بینی می شود هوای پایتخت طی 24 ساعت آینده نیز در وضعیت سالم قرار گیرد.

در دوازدهمین روز سالم پایتخت نفس می کشیم

بررسی وضعیت کیفی هوای پایتخت نشان می دهد پایتخت نشینان 2 روز پاک و 12 روز سالم را تجربه کرده اند.همچنین شاخص هوا از ابتدای سال 97 تا کنون 5 روز از حد سلامت فراتر رفته و در وضعیت ناسالم برای افراد حساس جامعه قرار گرفته است.

2 ایستگاه پاک، 5 ایستگاه سالم

نقشه زیر بیانگر شاخص آنلاین هوای تهران در ساعت 11 امروز است:

بر اساس شاخص آنلاین هوای پایتخت در بیستم فروردین ماه 97 (ساعت 11)، 2 ایستگاه شامل شهرداری منطقه 4 و شهرداری منطقه 2 در وضعیت پاک قرار دارند، همچنین 5 ایستگاه شامل منطقه 5 ، منطقه 10،شهرداری منطقه 7، شهرداری منطقه 8 و مسعودیه در شرایط سالم قرار دارند. 6 ایستگاه باقی مانده نیز شامل شهرداری منطقه 20 ،شهرداری منطقه 11، شهرداری منطقه 21، شریف،شاد آباد (منطقه 18) و پیروی (منطقه 13) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارند.

701

کد خبر: 920396

وب گردی

وب گردی