برج آزادی در راه اعتلای هنر انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارد

رئیس مجموعه برج آزادی، گفت: هنر، حیاتی ترین و ضروری ترین شاخص زندگی انسان است و گستره ای بسیار وسیع و عمیق دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی، نعمت اله پایان اظهار کرد: نظام مقدّس اسلامی ما که بر اساس برداشتی نو و استوار بر دین، فرهنگی ترین انقلاب دنیا را به وجود آورده، نمی تواند اهمیت هنر را در گونه های مختلفش، نادیده بگیرد.

وی افزود: برای حفظ جامعیت نگرش دینی و تأسیس نظام اجتماعیِ استوار بر دین، هنر تأثیر بسیار مهمّی دارد و برای همین، تشویق هنرمندان متعهد جامعه و نیز پرورش هنرمند، اقدامی اساسی است.

رئیس مجموعه برج آزادی با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی ادامه داد: حاج سید مرتضی آوینی نویسنده‌ توانا، راوی با صفای روایت فتح، سردبیر مجله ی ادبی و هنری سوره و مسؤول واحد تلویزیونی حوزه ی هنری بود و در راه به تصویر کشیدن روایت فتح به شهادت رسید. او به واقع اسوه‌ی هنر انقلابی بود. همانگونه که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان «سید شهیدان اهل قلم» یاد می کنند.

پایان خاطر نشان کرد: مجموعه برج آزادی در طول سال های گذشته همواره به این نوع از هنر پایبند بوده و ما در دوره های مختلف تلاش کرده ایم تا هنر انقلابی و اسلامی را بیش از پیش ترویج دهیم. امیدوارم بتوانیم در این راه ثابت قدم باشیم و تمام توان خود را برای ارتقای این هنر متعالی در شاخه های مختلف به کار خواهیم گرفت.

503

کد خبر: 920429

وب گردی

وب گردی