بیرانوند: درباره کیانوش رستمی صحبت نکردیم، سرمربی تصمیم می‌گیرد/ سال نو میلادی کیفیت جام فجر را پایین آورد

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: در جلسه روز گذشته (یکشنبه) شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص تمرینات انفرادی کیانوش رستمی بحث و صحبتی صورت نگرفت.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد خروجی جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: در این جلسه سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری، برنامه های خود را به فدراسیون ارائه دادند و تقویم ورزشی سال 1397 به تصویب نهایی رسید. قرار بر این شد همه ارگان ها و هیأت های استانی برای اجرای این تقویم ورزشی، نهایت همکاری را به کار بگیرند.

وی در خصوص ادامه تمرینات انفرادی کیانوش رستمی، دارنده مدال طلای المپیک 2016 در وزن 85 کیلوگرم گفت: در جلسه روز گذشته (یکشنبه) در خصوص تمرینات انفرادی کیانوش رستمی بحث و صحبتی صورت نگرفت و اختیار درباره تمرینات این ورزشکار به کادر فنی تیم ملی سپرده شد. در آخر کادر فنی و در رأس آن، سرمربی تیم ملی باید تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره انتقادات به برگزاری سومین دوره جام فجر و غیبت ورزشکاران بزرگ در این مسابقات تصریح کرد: میزبانی این بازی ها به استان خوزستان محول شد و ما باید به خاطر میزبانی خوب از آنها تشکر کنیم اما به خاطر زمان برگزاری این دوره از رقابت ها در اوایل سال میلادی جدید سبب شد استقبال سردی صورت بگیرد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در سال های آینده با ارتباطات بهتر و بیشتر با فدراسیون های ورزشی سایر کشورهای جهان، ورزشکاران درجه یک و صاحب‌نام را به ایران بیاوریم تا سطح مسابقات جام فجر بالاتر برود. هدف ما میزبانی خوب و با کیفیت مسابقات معتبر است تا از اعتبار وزنه برداری ایران دفاع کنیم.

604

کد خبر: 920500

وب گردی

وب گردی