مرد 20 میلیارد تومانی!/ مربی خوب یا مربی کهکشانی؟

با توجه به افزایش ناگهانی قیمت دلار قرارداد کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان نیز دستخوش تغییرات خواهد شد و نجومی تر از قبل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان مدت هاست که محل بحث منتقدان شده است. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت دلار طی روزهای گذشته قرارداد کی روش که با یورو و دلار بسته شده است بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

قرارداد سالیانه کی روش چه قدر است؟

قرارداد سالیانه کی روش با تیم ملی 1.400.000 یورو است که مبلغی در حدود 9.800.000.000 تومان خواهد شد.

پاداش صعود به جام جهانی چیزی شبیه به قرارداد سالیانه!

10 درصد از پاداش صعود به جام جهانی نیز باید به حساب سرمربی پرتغالی تیم ملی واریز شود، مبلغی بالغ بر 1.200.000 میلیون دلار که با یک حساب سر انگشتی از قیمت روز ارز به رقمی بیش از 7.000.000.000 میلیارد تومان می رسیم.

آپشن های طلایی

البته قرارداد کی روش آپشن های فراوانی از جمله بیمه عمر و سلامت برای کلیه اعضای خانواده، هزینه خدمات پزشکی خصوصی، منزل با تمامی امکانات، هزینه اقامت، خشکشویی و خودرو، هزینه حمل و نقل هوایی، بلیت هواپیمای بیزینس کلاس، پاداش نقدی دوبرابری نسبت به بازیکنان در صورت کسب پیروزی، پرداخت مالیات توسط فدراسیون، تمام هزینه های ایاب و ذهاب نیز دارد و تمام این مبالغ در کنار هم رقمی نزدیک به 20.000.000.000 میلیارد تومان در سال خواهد شد.

مربی خوب یا مربی کهکشانی؟

قطعا کی روش مربی با دانش و شناخته شده ای است و البته سال ها منتقدان بر این باور بودند که مربیان خوب بین المللی دوای درد فوتبال سنتی کشورمان خواهند بود اما به راستی این همه امتیاز و آپشن در کجای دنیا به کی روش داده می شود و آیا او به اندازه هزینه ای که در طول سال روی دست فدراسیون می گذارد بازدهی هم دارد؟ باید دید با توجه به شنیده ها مبنی بر عقب افتادن حقوق کی روش و همچنین افزایش یکباره قیمت دلار در نهایت چه اتفاقی بین فدراسیون و کی روش خواهد افتاد.

606

کد خبر: 920502

وب گردی

وب گردی