عوارض هایی که بلای جان تیم های لیگ برتری شد/ فوتبال در بن بست

با این اوضاع اقتصادی باشگاه ها روز به روز بی پول تر می شوند و شکایات و جریمه و محرومیت ها هم بیشتر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، اوضاع اقتصادی باشگاه های ایران خیلی روبه راه نیست و اتفاقات اخیر نیز شرایط را بدتر خواهد کرد. اگر یک حساب سرانگشتی داشته باشیم با این اوضاع اقتصادی تیم های ایرانی باید قید اردوهای خارجی و بازی با تیم های اروپایی را بزنند!

عوارض خروج از ایران برای بار سوم 440 هزار تومان است. هر تیمی برای اردو یا بازی بخواهد از کشور خارج شود با مبلغی حدود 18میلیون و 800 هزارتومان تنها برای عوارض خروج از کشور پرداخت کند. اگر یکی از نمایندگان ایران حاضر در لیگ قهرمانان را درنظر بگیریم، برای دیدارهای اخیر خود حداقل 40 نفر به همراه دارد و همین مبلغ هنگفتی برای باشگاه های ایران به همراه دارد.

باشگاه ها با این شرایط روز به روز بی پول تر می شوند و شکایات و جریمه و محرومیت ها بیشتر می شود؛ از طرفی دیگر با بالا رفتن قیمت دلار این فاجعه را عمیق تر می کند. سفر به اروپا برای پیشرفت سطح بازیکنان، گرفتن بازیکن و مربی خارجی برای به روزرسانی فوتبال دیگر دست نیافتنی به نظر می رسد. این مشکل تنها برای فوتبال نیست و دیگر رشته های ورزشی نیز با این مشکل روبه رو هستند؛ با این اوضاع دیگر با فاتحه فوتبال و ورزش را خواند!

601

کد خبر: 920520

وب گردی

وب گردی