9 تکواندوکار کشورمان به پرو دعوت شدند

با دعوت فدراسیون تکواندو پرو، 9 هوگوپوش و 2 مربی کشورمان ساعت 5:30 بامداد روز چهارشنبه (22 فروردین‌ماه) به منظور حضور در اردوی تمرینی این کشور راهی "پرو" می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون تکواندو "پرو" به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های مربیان و تکواندوکاران ایرانی از هوگوپوشان کشورمان برای حضور در اردوی تمرینی تیم ملی این کشور دعوت به عمل آورده است.

با موافقت مسئولین فدراسیون تکواندو کشورمان نمایندگان ایرانی ساعت 5:30 بامداد روز چهارشنبه (22 فروردین‌ماه) عازم "پرو" می‌شوند و به مدت 10 روز تمرینات مشترکی را با تیم "پرو" که برای حضور در بازی‌های آمریکای جنوبی 2018 و مسابقات پان آمریکا 2019 آماده می‌شوند؛ پشت سر می‌گذارند.

پس از هماهنگی صورت گرفته با فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان امیرعلی پروینی، محمد صفایی، حمیدرضا صدری، مهدی اسحاقی، فرشاد قیاس‌شندی، امیرحسین امیدی به همراه علیرضا نصرآزادنی در این اردوی مشترک حضور پیدا می کنند.

همچنین در گروه زنان نیز زهرا علیزاده، نگین ناصربخت، سیده نرگس میرنورالهی به همراه ندا رستاد برای حضور در این اردو اعزام می شوند.

602

کد خبر: 920545

وب گردی

وب گردی