روز ارتش یک نمایش آمادگی نیروهای مسلح در مقابل دشمنان است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی از روز ارتش به عنوان نمایش آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان و دلگرمی و خوشحالی برای مردم یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود ثمینی در جلسه هماهنگی برنامه های روز و هفته ارتش اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز نمایش صلابت و اقتدار ایران است بنابراین باید برنامه های این روز با شکوه برگزار و تمامی دستگاه های اجرایی هماهنگی و همراهی لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: با توجه به این که در صنایع نظامی و دفاعی به برکت وجود متخصصان متعهد کشور سابقه طولانی داریم و همین موضوع موجب شده اقتدار جنگ افزارهای نظامی ما در کنار نیروهای مقتدر افزایش یابد به طوری که دشمن را هراسان کرده است.

وی افزود: باید در کنار این اقتدار نظامی، سیاسی و امنیتی کشور بتوانیم شعار امسال را با کمک تمام دستگاه های اجرایی و نهادها محقق کنیم تا بیش از پیش کشور سربلند باشد و خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

ثمینی از روز ارتش به عنوان نمایش آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان و دلگرمی و خوشحالی برای مردم یاد کرد و افزود: اقتدار ، ابهت و عظمت نیروهای مسلح برای مردم امید آفرین و برای دشمنان ترس آفرین است لذا باید با تمام وجود چنین مناسبت هایی را باشکوه برگزار کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره ای به نامگذاری شعار سال داشت و تصریح کرد:باید تلاش شود تا کیفیت کالاهای ایرانی به گونه ای افزایش یابد که هم در داخل کشور مردم علاقه مند شوند و هم قدرت رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد که امیدواریم با نظارت دستگاه های مسئول این اتفاق رخ دهد.

901

کد خبر: 920548

وب گردی

وب گردی