بنی‌تمیم: مجمع فدراسیون کشتی خادم را مکلف به بازگشت کرده است

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مجمع فدراسیون در پایان دومین جلسه فوق‌العاده خود رسول خادم را مکلف به بازگشت به پست ریاست فدراسیون کشتی کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، حمید بنی‌تمیم، پس از پایان دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در خصوص استعفای رسول خادم گفت: مجمع فدراسیون در پایان این جلسه رسول خادم را مکلف به بازگشت به ریاست فدراسیون کشتی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با این شرایط رسول خادم هر چه زودتر به فدراسیون بازگردد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اینکه عدم حضور خادم مشکلاتی برای فدراسیون کشتی ایجاد نخواهد کرد، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون کشتی، نایب رئیس فدراسیون در غیاب رئیس فدراسیون به صورت قانونی تا سه ماه می‌تواند امور فدراسیون را برعهده بگیرد.

بنی‌تمیم در پاسخ به این سوال که آیا خادم طی یک ماه گذشته در محل کار خود در فدراسیون کشتی حاضر شده یا خیر، اظهار داشت: خادم در فدراسیون حضور پیدا نکرد و تمامی کارها طبق برنامه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای مجمع با توجه به کسوت و تجربه‌ای که دارند با استعفای خادم مخالفت کرده‌اند، عنوان کرد: اگر اعضای مجمع امیدی نداشتند، قطعا چنین تصمیمی نمی‌گرفتند. خادم نیز دغدغه‌های اعضای مجمع را به خوبی می‌داند و ان‌شاءالله به فدراسیون باز خواهد گشت.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا این بلاتکلیفی باعث ضربه به کشتی خواهد شد یا خیر خاطرنشان کرد: در بحث بزرگسالان ممکن است دغدغه‌هایی وجود داشته باشد ا ما قرار است اواخر این ماه مسابقه‌های انتخابی تیم ملی برگزار شود و بعد از آن برنامه‌ریزی برای تیم‌های ملی بزرگسالان نیز انجام خواهد شد. در سایر رده‌ها اردوها تشکیل شده و مشکل خاصی در انجام امور نداشتیم.

وی درباره حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از ماندن خادم در فدراسیون کشتی، گفت: انصافا عزیزان ما در کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، هیئت رئیسه، پیگیری‌های بسیار خوبی داشتند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. وزارت ورزش و نیز تعهدات مالی خود را انجام داده و تنها مقداری از تعهدات کمیته ملی المپیک باقی مانده است.

602

کد خبر: 920582

وب گردی

وب گردی