لیست مازاد شفر/بازیکنان بلاتکلیف زیادند!!

شیوه مذاکرات مدیران باشگاه استقلال با برخی بازیکنان نشان می‌دهد که اولویت‌ها مشخص شده است و به نوعی شفر تعدادی از بازیکنان را که قطعا برای فصل آینده می‌خواهد را مشخص کرده است.

به گزارش ایسکانیوز،به طور قطع بازیکنانی همچون سیدحسین حسینی، سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، جباروف و مامه تیام در بین بازیکنان مد نظر شفر قرار دارند اما هستند بازیکنانی همچون جابر انصاری و علی قربانی که به رقم نمایش نسبتا خوبی که در استقلال داشته‌اند همچنان ماندن‌شان در استقلال فصل هجدهم مشخص نیست و احتمال دارد که به سبب جذب بازیکنان جدیدی همچون قلی‌زاده و ترابی این بازیکنان از فهرست استقلال کنار گذاشته شوند.

لئوناردو پادوانی نیز به دلیل مصدومیت سختی که با آن مواجه شد، بعید است در فهرست سال آتی حضور داشته باشد. این بازیکن دوران دشواری را سپری می‌کند و حتی ممکن است برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد و به مربیگری یا کارهای دیگر مشغول شود. اگر پادوانی را یکی از بازیکنان قطعی خارج شده از فهرست فصل آینده استقلال بدانیم احتمالا بهنام برزای نیز همین وضعیت را تجربه خواهد کرد. برزای در ماه‌های اخیر دایم مصدوم بوده و از نظر فنی هم نتوانسته انتظارات شفر را برآورده کند.

برزای بازیکن چندان درجه یکی نیست اما همواره توانسته به‌عنوان بازیکن جانشین عملکرد مطلوبی در ترکیب استقلال داشته باشد.

کریمی به احتمال زیاد از نیم فصل دوم لیگ هجدهم آماده بازی خواهد شد و قائدی هم مشخص نیست که به دلیل شرایط جسمانی و روحی‌اش قادر به بازی باشد.

کد خبر: 920615

وب گردی

وب گردی