روسیه: اسرائیل عامل آمریکاست تا از مواجهه مستقیم  با مسکو جلوگیری شود

المیادین به نقل از کارشناسان روسی اعلام کرد: اسرائیل به عنوان عامل آمریکا عمل می کند تا از مواجهه مستقیم آمریکا با روسیه جلوگیری شود.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، رسانه های صهیونیستی از وجود هماهنگی برای حمله به فرودگاه "تی فور" سوریه خبر دادند. کارشناسان روس معتقدند این اقدام واکنشی به توافقات سه جانبه اخیر آنکارا بوده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از کاخ سفید اعلام کردند: اسرائیل پیش از این ما را در جریان بمباران فرودگاه تی فور در سوریه قرار داده بود. خبرنگار شبکه المیادین در واشنگتن گفت: رسانه های آمریکایی در حال انعکاس این مطلب هستند که تحریک آمریکا برای حمله به سوریه، به بهانه حمله شیمیایی بوده است.

اما در مقابل رسانه های صهیونستی اعلام کردند: روسیه از قصد اسرائیل برای حمله به سوریه اطلاع نداشته است.

این در حالی است که کارشناسان روسی اعلام کرده اند: اسرائیل به عنوان عامل آمریکا عمل می کند تا از مواجهه مستقیم آمریکا با روسیه جلوگیری شود.

سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه حمله به فرودگاه تی فور را باعث خطرناک شدن اوضاع توصیف کرده و تاکید نمود، باید ائتلاف های نظامی این مساله را درک کنند.

خبرنگار شبکه المیادین همچنین اعلام کرد: کارشناسان روسی حمله اسرائیل به سوریه را پاسخی به توافقات سه جانبه اخیر در آنکارا دانسته و معتقدند این اقدام با هماهنگی با واشنگتن صورت گرفته است.

کد خبر: 920616

وب گردی

وب گردی