کتاب «از دکتر می ترسی؟»  برای کودکان منتشر شد

کتاب «از دکتر می ترسی؟» نوشته یوهانا هانتل به یاری کودکان آمده است تا با تصاویر و باورهای غلط خود از مطب دکتر و انجام مراحل درمانی غلبه کنند.

به گزارش ایسکانیوز از انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان)، «از دکتر می ترسی؟» که تصویرگری آن را پاتریشیا جنسن برعهده داشته است با روایتی کوتاه و تصاویری قابل فهم تلاش دارد با کودکان درباره ی ترس آنها از مطب پزشک سخن بگوید.

دختر کوچک داستان شرح بیماری خود را روایت می کند. پدر این کودک به او پیشنهاد می دهد تا با هم به مطب دکتر بروند اما این کودک از دکتر و دارو می ترسد، اما درنهایت به این اجبار تن می دهد.

این کتاب که در قالب کتابهای مهارتی ( نردبان قرمز) منتشر شده است به کودکان می آموزد در مواجهه با یک چالش چه رفتاری داشته باشند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: « کودکان امروز در دنیایی زندگی می کنند که اگر توانایی لازم برای روبرو شدن با مشکلات را یاد نگرفته باشند، آسیب خواهند دید. مهارت های زندگی مهم ترین ایزار برای کمک به آنها در مقابله با مشکلات زندگی است. این مهارتها باعث می شوند که کودکان در دام مشکلات و گرفتاری ها نیفتند و سلامت خود را حفظ کنند.

در کتاب «از دکتر می ترسی؟» کودک یاد می گیرد که چگونه نگرانی های خود را رفع کند . به این مهارت، مدیریت استرس می گویند.»

کتاب «از دکتر می ترسی؟» با ترجمه هایده کروبی برای کودکان 6 تا 9 سال منتشر شده است. این کتاب تمام رنگی 7 هزار تومان قیمت دارد.

502

کد خبر: 920662

وب گردی

وب گردی