«راه و بیراه» جایگزین «پایتخت5» شد/آغاز پخش از شنبه

سریال اجتماعی «راه و بیراه» به کارگردانی داود بیدل شنبه از به جای «پایتخت5»از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، پس از پایان سریال های نوروزی «پایتخت5» به کارگردانی سیروس مقدم، قرار است که سریال اجتماعی «راه و بیراه» به کارگردانی داوود بیدل شنبه 25 فروردین ماه پخش شود.

این سریال برای پخش از شبکه اول سیما و در 24 قسمت آماده می‌شود، داستان مجموعه اپیزودیک «راه و بیراه» به لحاظ مضمونی موضوعات مرتبط و نزدیک بهم است.

این فیلم روایت کننده تلاش انسان هایی است که سعی می‌کنند در بحران اقتصادی کشور راهکارهای مناسبی بیابند و به تولیدات بومی توجه بیشتری داشته باشند.

«راه و بیراه» یک سریال اجتماعی با قصه‌ای درام است که هر کدام متناسب با شرایط جغرافیایی داستان را پیش می‌برند. موضوع اصلی این سریال در واقع کارآفرینی است، این سریال جهادگری به نام مهدی را نشان می دهد که به امر سازندگی مشغول می شود.

از مهم ترین ویژگی های سریال «راه و بیراه» این است که فیلمبرداری از شمال کشور آغاز شد و پس از عبور از کردستان و کویر به پایان رسید و سعی شده که در این سریال از تهران خارج شوند و در فیلم به طبیعت سایر نقاط کشور نیز بپردازند.

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه و اسماعیل خلج از بازیگران مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» هستند.

کارگردان «راه و بیراه» داود بیدل، تهیه کننده علی سلیمانی، مدیرتصویربرداری شهرام نجاریان، نویسنده مجید آسودگان، مجری طرح زهرا احمدی، مدیر تولید عباس کلانتری، و آهنگساز ابوالفضل فراز است.

«راه و بیراه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از 20 فروردین هر شب حوالی ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می رود.

503

کد خبر: 920687

وب گردی

وب گردی