علت تعویض زودهنگام داریوش شجاعیان در برابر سیاه جامگان

زمانی که تابلوی تعویض در همان ابتدای کار خروج بازیکن کلیدی استقلال را نشان می داد ابتدا همه تصور کردند که این بازیکن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک خواهد کرد اما در ادامه مشخص شد که موضوع مصدومیت نبوده.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، زمانی که تابلوی تعویض در همان ابتدای کار خروج بازیکن کلیدی استقلال را نشان می داد ابتدا همه تصور کردند که این بازیکن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک خواهد کرد اما در ادامه مشخص شد که موضوع مصدومیت نبوده. تعویض زودهنگام داریوش شجاعیان که یکی از تاثیرگذارترین مهره های استقلال در نیم فصل دوم بوده است و در بیشتر گل های زده شده توسط استقلال نقش داشته علامت سوال بزرگی را در ذهن هواداران آبی پوشان پایتخت به وجود آورده بود.

البته سرمربی استقلال در پایان این دیدار تعویض داریوش شجاعیان را تاکتیکی دانست اما در این رابطه شنیده ها حاکی از آن است که برخی از رفتارهای این بازیکن موجب چنین تصمیمی از سوی شفر شده است؛ البته شفر پیش از این هم نشان داده است به هیچ عنوان بی نظمی را از سوی بازیکنان تیمش نمی پذیرد و مهدی قائدی و سید حسین حسینی نیز به دلیل برخی از رفتارها با تنبیه هایی از سوی این سرمربی سرشناس آلمانی روبرو شده بودند.

606

کد خبر: 920693

وب گردی

وب گردی