در کودکی عکس زیدان روی دیوار اتاقم بود

مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید، فاش کرد که در دوران کودکی عکسی از زین الدین زیدان را روی دیوار اتاقش داشت.

به گزارش ایسکانیوز، الگوی روزهای کودکی آسنسیوی اسپانیایی، زمانی که اولین گامهای خود در راه تبدیل شدن به بازیکنی حرفه ای را برمی داشت، کسی جز زیدان نبود؛ زیدانی که خود در آن دوران ستاره رئالیها بود.

آسنسیو در مصاحبه ای که با "بین اسپورت" داشت، پرده از این راز برداشت: "او فوق العاده بود. بازیکن با استعدادی بود و کارهایی در زمین می کرد که من شیفته آنها بودم."

آسنسیو بر این باور است که روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و با اعتماد به نفس بالایی از امکان قهرمانی تیمش برای سومین بار متوالی در رقابتهای چمپیونزلیگ می گوید. او اضافه کرد: "فکر می کنم هیچ وقت سبک بازی ام را تغییر نداده ام و همیشه اعتماد به نفسم را حفظ کرده ام. دوست ندارم بیش از حد راجع به چگونگی عملکردم فکر کنم؛ همه چیز باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد و در این صورت من هم از بازی خود لذت خواهم برد. در لیگ قهرمانان با تساوی ای که در برابر PSG به دست آوردیم به همه ثابت کردیم که این فصل هم، همانند فصل گذشته، تیم خوبی داریم و شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

قهرمانی در چمپیونزلیگ تنها امید این روزهای آسنسیو نیست. او که در چندقدمی بازی در جام جهانی 2018 است، امیدوار است در این رقابتها نیز عملکرد خوبی داشته باشد. او گفت: "در اسپانیا شرایط خوبی داریم. بازیکنان خوبی در تیم هستند که زیر نظر سرمربی بزرگی قرار گرفته اند و باور دارم در این رقابتها حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود."

606

کد خبر: 920697

وب گردی

وب گردی