افتتاح قریب الوقوع راه‌آهن «تبریز - تهران» در سفر رئیس‌جمهور

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، تکمیل 17 کیلومتر از تونل 30 کیلومتری انتقال آب رودخانه زاب به دریاچه ارومیه و تأمین 120 میلیون متر مکعب از محل تصفیه‌خانه دوم تبریز و افتتاح قریب‌الوقوع راه‌آهن «تبریز- تهران» تا ایستگاه بستان‌آباد در سفر آتی ریاست جمهوری از اقدامات ویژه عمرانی دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و گسترش استان آذربایجان‌شرقی ذکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، رحیم شهرتی‌فر در جلسه شورای اداری شهرستان هریس گفت: پروژه جاده «اهر – تبریز» به طور جدی در حال اجراست و امیدواریم به‌زودی به اتمام برسد.

وی افزود: خوشبختانه علیرغم تنگناها و مشکلات موجود در سطح ملی وضعیت استان در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص اعتبار شناور 873 میلیارد تومانی برای ایجاد کارآفرینی در شهرستان خبر داد و از فرماندارجدید و مسئولان ذی‌ربط خواست در جهت جذب حداکثری این اعتبار هم‌چنین ایجاد طرح‌های کارورزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و تشکل‌های مردم نهاد اقدامات اساسی انجام دهند.

شهرتی‌فر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در جهت ارتقاء بخش گردشگری شهرستان هریس و منطقه مهم عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم‌چنین اجرای پروژه‌های عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی و احداث مس هریس را نوید یک آینده روشن برای این شهرستان برشمرد و بر اجرا و اتمام این طرح‌ها تأکید کرد.

در پایان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی و مسئولان ادارات شهرستان و ائمه جمعه شهرهای شهرستان هریس در محل فرمانداری این شهرستان از زحمات «صابر تقویمی» در مدت تصدی فرمانداری هریس قدردانی و «علی محمودی» به عنوان سیزدهمین فرماندار شهرستان هریس معرفی شد.

«علی محمودی» متولد ۱۳۵۴ در تبریز، از کارشناسان حوزه اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی است که در سال ۹۳ همزمان با تغییرات مدیریتی دولت تدبیر و امید در استان، بخشدار مرکزی هریس شد و از اسفند ۹۵ به‌عنوان بخشدار مرکزی به شهرستان جلفا بود.

901/900

کد خبر: 920728

وب گردی

وب گردی