عمل به شعار سال در جامعه نشانه ی تبعیت از ولایت فقیه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: خرید کالای ایرانی تضمین کننده رونق اقتصاد و فراهم کننده زمینه های ایجاد اشتغال پایدار در کشوراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر مظاهر نیکخواه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دکتر خسروی رییس دبیرخانه هیات امناء استان در نخستین روزهای کاری از سال جدید در نشستی صمیمی با کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با تبریک سال جدید با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در ادامه با بیان ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: «عمل تک تک ما به رسالتی که در دانشگاه بر دوش داریم به جذب بیشتر دانشجو کمک خواهد کرد».

وی در انتها با تقدیر از همکاری مجموعه کارکنان و اساتید واحد بروجن اظهار کرد: «رعایت صرفه جویی در تمامی جهات وظیفه همه­ی ماست تا إن­شاءالله به در آینده به شرایط بهتری برسیم».

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بهرامی رییس واحد بروجن در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از حضور دکتر نیکخواه و دکتر خسروی در واحد بروجن گفت این حضور در ابتدای سال موجب دلگرمی و ایجاد روحیه در کارکنان و اعضای هیات علمی واحد خواهد بود.

201

کد خبر: 920737

وب گردی

وب گردی