نیش خند برانکو به جلسه با کی روش/ سوظن به جلسه کی روش و شفر

با شرایط به وجود آمده در فوتبال شاید هیچوقت شاهد جلسه کی روش و برانکو برای حل مشکلات تیم ملی نباشیم!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در آستانه جام جهانی مشکلات کی‌روش با مربیان و باشگاه‌های لیگ‌برتری دوباره شروع شده و این اصلا نمی‌تواند اتفاق خوبی برای تیم‌ملی باشد.

او از عملکرد برخی ملی‌پوشانش انتقاد کرد و اعتقاد دارد بازیکنان لیگ آمادگی لازم را ندارند و باید بیشتر در اختیار تیم‌ملی باشند! این در حالی است که استقلال و پرسپولیس در این مقطع جساس از فصل که برای موفقیت در آسیا می‌جنگند به راحتی نمی‌توانند بازیکنان خود را خارج از برنامه به اردوی تیم‌ملی بفرستند. همین اختلافات باعث شده که جدال لفظی بین مربیان و کارلوس از سر گرفته شود. به خصوص برانکو که با کی روش جنگی دیرینه دارد؛ در این بین شاید وینفرد شفر با درخواست برگزاری جلسه ای بین خود و کی روش کمی منطقی تر عمل کرد.

پس از برگزاری جلسه؛ کی روش و شفر رابطه شان روز به روز بهتر و بهتر شد قرار است چنین جلساتی دوباره تکرار شود. اختلاف کی روش و برانکو تا به امروز بیشتر به ملی پوش های پرسپولیس ضربه زده است؛ اما با این وجود برانکو قصد کوتاه آمدن ندارد. پروفسور سرخ پوشان بارها اعلام کرده مشکلی با کی روش ندارد و ملی پوشان را در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد. اما از حرف ها و رفتارهای او می شود متوجه شد او به هیچ عنوان نمی خواهد در جلسه ای مشترک با کی روش حضور داشته باشد.

شب گذشته برانکو میهمان برنامه نود بود؛ اما عادل فردوسی پور هم نتوانست از زبان او حرف بکشد. مجری برنامه 90 بارها از او برای جلسه مشترک با کی روش سوال کرد اما او با زیرکی خود هر دفعه جواب هایی که دوست داشت را می داد. او پس از ابراز دلخوری در خصوص زمان سرمربیگری خود در تیم ملی و راه نیامدن تیم های لیگ برتری مثل صباباتری و سپاهان و... که بازیکنانشان را در اختیار او نمی گذاشتند؛ در خصوص برگزاری جلسه با کی‌روش عنوان کرد: نمی‌دانم؛ استقلال که به تیم ملی بازیکن خواهد داد؛ این قدم مثبت کجا انجام شده است؟ تمام برنامه‌های تیم ملی و تمریناتی که بازیکنان ما دعوت شده‌اند، به آنجا رفته‌اند.

با این شرایط شاید هیچوقت شاهد جلسه کی روش و برانکو برای حل مشکلات تیم ملی نباشیم.

601

کد خبر: 920741

وب گردی

وب گردی