استان بوشهر  قابلیت افزایش مراودات اقتصادی با قطر را دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: بوشهر شرایط مناسبی برای گسترش مراودات اقتصادی با قطر دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در نشست با نمایندگان عالی سازمان بنادر و دریانوردی قطر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و در تولید برخی از محصولات در سطح کشور در رتبه‌های نخست است.

وی به مراودات تجاری و اقتصادی ایران و قطر اشاره کرد و ادامه داد: کشور قطر یکی از ۱۰ کشور نخست در مراودات تجاری با ایران است و شاهد ارتباط مستمر تجاری و بازرگانی بین دو کشور هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر و همسایگی با کشور قطر بیان کرد: بوشهر شرایط مناسبی برای گسترش مراودات با قطر دارد.

زرین‌فر خاطرنشان کرد: استان بوشهر با زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در بخش کشاورزی، شیلات و نخیلات و فاصله نزدیک با قطر قابلیت افزایش مراودات اقتصادی با این کشور را دارد.

وی با اشاره به اشتغال بیش از ۴۰ درصد مردم استان بوشهر در بخش تجارت و دریانوردی، تصریح کرد: این وضعیت فرصت مناسبی برای افزایش تبادلات تجاری بوشهر و قطر است که باید از این فرصت استفاده شود.

900

کد خبر: 920767

وب گردی

وب گردی