ایران به لطف وجود شهدا و رهبری تیزهوشانه امام خامنه‌ای بر قلل رفیع افتخار قرار دارد

دکتر آذین تاکید کرد: امروز در کنار مزار شهدا کار خود در سال جدید را آغاز می‌کنیم تا بدانیم هر چه داریم به برکت خون شهداست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد خوراسگان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در اولین جلسه کاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان در تکیه شهدا ضمن تبریک سال جدید و ماه رجب با بیان این مطلب گفت: امروز به یمن این فداکاری‌ها و ایثارگریهای شهدای دفاع‌مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم است که ایران امن‌ترین کشور دنیا است و به لطف وجود شهدا، علمای وارسته و رهبری تیزهوشانه امام خامنه‌ای بر قلل رفیع افتخار قرار دارد.

وی افزود: امروز ما به‌عنوان خادمین شهدا در این مکان مقدس دور هم جمع شده‌ایم تا غرورمان را بشکنیم و بدانیم هر چه داریم به برکت مجاهدت این عزیزان است و سال جدید را با وحدت آغاز کنیم و با خود عهد ببندیم تا مسئولیت به عهده داریم در جهت درخشش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بکوشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته دو بار میزبان دکتر علی اکبرولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بودیم و توانستیم گوشه‌ای از توانمندی‌ها و امکانات استان را معرفی و نقشه راه سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را در زمینه بودجه به تصویب برسانیم.

دکتر آذین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان شایسته است که سرآمد باشد و ما انتظار داریم با مساعدت، هم‌افزایی و ترسیم نقشه راه، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را بویژه در امر آموزش و پژوهش در صدر قرار دهیم.

وی افزود: در حوزه آموزش تلاش می‌کنیم به دور از تفکر جزیره‌ای و استفاده از خرد جمعی طرح ناحیه‌بندی، قطب‌بندی و تعاون را به بهترین نحو برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا بگذاریم و در حوزه پژوهش توجه به فعالیت دانش‌بنیان و حصول درآمدهای غیر شهریه‌ای در دستور کار سال 97 قرار دارند که این امر مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

دبیر هیات امنای انشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری، رشد کیفیت مقالات، چابک‌سازی، مدیریت نقدینگی، برگزاری کرسی‌های آزاد ‌اندیشی و جذب حمایت خیرین در جهت کمک به دانشجویان بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های سال جدید خواهد بود و ادغام بهار طبیعت و معنویت قطع به یقین سبب استجابت دعا خواهد شد و حضور در کنار مقبره شهدا انگیزه کاری ما را در سال 97 دوچندان خواهد کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو و ماه رجب گفت: این اولین بار است که مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان سال کاری خود را با حضور و پیمان با آرمانهای شهدا آغاز می‌کنند و امیدوارم این نشست حسنه هرساله تداوم داشته باشد.

وی افزود: اگر در ماه پر فیض و برکت رجب به فرازهای دعای ماه گوش‌جان فرا دهیم و به آن عمل کنیم هرگز متزلزل نخواهیم چون به قدرت خدا ایمان داریم و می‌دانیم هرچه خدا برای ما می‌خواهد خیر است و اگر شری در آن باشد از خودمان است از این رو باید بدانیم خداوند متعال همیشه بخشنده است و به همه بندگان خود خیر و برکت می‌بخشد و تمام موجودات کره زمین ریزه‌خوار خوان امام عصر(عج) هستند و این امام بزرگوار واسط بین خالق و مخلوق است.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: دانشگاه به عنوان مهد علم و نمادی از جامعه فرهیختگی یکی از پایگاه‌ها و ستون‌های مهم و تاثیرگذار هر کشور است که از این رو باید دقت و حسن نظر و توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها مسیر موفقیت را با گام‌های استوار بپیماییم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نام سال 97 تصریح کرد: باید حمایت از کالای ایرانی را در عمل نشان دهیم بنابراین پیشنهاد می‌کنم یک گارگروه تخصصی تشکیل شود تا ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمندی‌های هر واحد دانشگاهی هدف‌گذاری هر واحد دانشگاهی برای تحقق شعار سال مشخص شود تا بتوانیم به سهم خود در حمایت کالای ایرانی گام‌های اساسی برداریم.

201

کد خبر: 920780

وب گردی

وب گردی