مدیر باید پاسخگو باشد و جهت حل مشکل گام بردارد

استاندار قزوین گفت: جسارت در مدیریت بسیار مهم است؛ دستگاه نظارتی اگر ببینند این جسارت وجود دارد جهت خدمت به مردم کمک می‌کنند، مدیر نیز باید پاسخگو باشد و جهت حل مشکل گام بردارد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تجربه بُعدی از مدیریت است که نیاز هر مدیر موفقی است، قاسمی تجربه، تخصصی و تحصیلات مرتبط را کنار هم داشتند.

وی افزود: قاسمی مدیر بسیار موفقی هستند که به خوبی وظایف خود را ارائه دادند که امروز بعد از ۳۸ سال بازنشسته شدند؛ در غیر این صورت اجازه نمی‌دادم که برود.

استاندار خاطرنشان کرد: ۱۱ سال فعالیت در عرصه پر چالش اقتصاد کار بسیار سختی است، مهمترین عملکرد یک مدیر پرورش مدیر دیگر است که قاسمی در این بخش موفق بود بنابراین در سایر بخش‌ها نیز موفق بوده است.

وی تأکید کرد: برای مدیریت فرد دیگری از استان دیگری مطرح بود ولی با توجه به تصمیم‌های صورت گرفته قرار شد از نیروهای موجود توانمند استفاده کرد.

زاهدی یادآور شد: افرادی که در استان‌ها می‌توانند مدیر باشند نباید اصرار کنند در استان خود باشند؛ عرصه مدیریت در کل کشور است چرخه مدیریت سبب افزایش تجربه می‌شود .

وی بیان کرد: از نیروهای استان قزوین می‌توان در عرصه مدیریتی کشور استفاده کرد چرا که قزوین باید عرصه مدیریتی خود را در سطح کشور افزایش بدهد.

استاندار تأکید کرد: با همکاری کارکنان امور اقتصادی و دارایی امیدواریم مسیری که قاسمی شروع کرده را ادامه بدهیم و به سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر توجه کنند.

وی افزود: جسارت در مدیریت بسیار مهم است؛ دستگاه نظارتی اگر ببینند این جسارت وجود دارد جهت خدمت به مردم کمک می‌کنند، مدیر نیز باید پاسخگو باشد و جهت حل مشکل گام بردارد.

900/900

کد خبر: 920807

وب گردی

وب گردی