کاردان:برنامه «کاردان ها»راه گفت و گو در جامعه را باز می‌کند/دانشگاه آزاد اسلامی بالقوه نیروی بزرگی  است

کارگردان برنامه تلویزیونی «کاردان ها» با اشاره به اینکه این برنامه راه گفت و گو در جامعه را باز می‌کند، گفت: افرادی را  در برنامه «کاردان ها» دعوت کردیم که برای مصاحبه و گفت و گو کمتر دیده شده اند.

داریوش کاردان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: مدت های طولانی برنامه سازی در تلویزیون را انجام نمی دادم اما بازیگری را در این سال ها ادامه دادم.

وی ادامه داد: چند ماهی است که برنامه قاب نقد در شبکه یک را آغاز کردم که در واقع نقد تمام سریال ها در تمامی شبکه های سیماست که به دستور معاونت سازمان و با حضور کارشناسان مختلف در این برنامه نقد می شود.

کارگردان برنامه تلویزیونی «شبکه سه و نیم» با اشاره به اجرای خود در برنامه «کاردان ها»، گفت: برنامه کاردان ها در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شد که بنده مجری این برنامه بودم و 14 برنامه نوروزی تهیه کردیم.

کاردان با اشاره به اینکه قرار نبود برنامه «کاردان ها» در ایام نوروز پخش شود، گفت: برنامه «کاردان ها» قرار بود پروژه ای مانند «صندلی داغ» باشد اما آنطور که مشخص شد در نوروز 14 برنامه پخش کردیم و از افراد کاردان جامعه مانند وزیر نفت و زنان کارآفرین دعوت کردیم.

برنامه «کاردان ها» قرار بود پروژه ای مانند «صندلی داغ» باشد اما آنطور که مشخص شد در نوروز 14 برنامه پخش کردیم و از افراد کاردان جامعه مانند وزیر نفت و زنان کارآفرین دعوت کردیم

بازیگر سریال «معمای شاه» به علاقه خود برای ادامه برنامه تلویزیونی «کاردان ها» اشاره کرد و یادآور شد: علاقه بسیاری دارم که این برنامه ادامه پیدا کند اما نه به دلیل درآمدزایی و در دید مردم قرار گرفتن بلکه احساس می کنم با ادامه اینگونه برنامه ها فضای گفت و گو میان مردم و مسئولان بهتر از قبل می شود.

وی افزود: با اطمینان می گویم اگر از مسائل اقتصادی و اختلاس ها بگذریم، سایر مشکلات جامعه به گفت و گو نکردن برمی گردد چرا که وقتی با یکدیگر صحبت نمی کنیم، ریشه مشکلات و راه حلشان را هم متوجه نمی شویم در نهایت هم به خودسانسوری می رسیم.

کارگردان برنامه تلویزیونی «شبکه سه و نیم» گفت: در سال های اخیر بسیاری از افراد فکر می کردند که برخی از نام ها و مسائل خط قرمز است و امکان پخش صحبت درباره این موضوعات در تلویزیون ملی وجود ندارد اما در برنامه کاردان ها نشان دادیم که گفتن نام افراد و موضوعات گوناگون در شبکه ملی مشکلی بوجود نمی آورد و از توهم خط قرمزها بیرون آمدیم.

کاردان به بخش مفرح گفت و گوهای خود در برنامه «کاردان ها» اشاره کرد و یادآور شد: در این برنامه علاوه پرسیدن سوالات اساسی جامعه بخش های مفرح نوروزی هم داشتیم. دلم می خواهد فرهنگ گفت و گو جا بیفتد و حتی شاید کاردان ها آخرین برنامه تلویزیونی باشد که اجرا می کنم اما خوشحالم که یادگار خوبی باقی می ماند.

وی گفت: نام برنامه کاردان ها را دوستان پیشنهاد دادند که البته برای برنامه هم مناسب است چرا که کاردان ها به این برنامه دعوت می شوند.

** ایراندخت بزودی از شبکه یک پخش می شود

کارگردان برنامه تلویزیونی «شبکه سه و نیم» در ادامه به بازی در سریال ایراندخت اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال ایراندخت هستم.

کاردان گفت: ایراندخت همان سریالی است که ده قسمت از آن به عنوان ستارخان در دهه فجر پخش شد ولی نام اصل پروژه ایراندخت است که از شبکه یک سیما پخش می شود و امیدوارم تا یک ماه دیگر هم فیلمبرداری اش به پایان برسد.

** دانشگاه آزاد اسلامی بالقوه نیروی بزرگی است

مجری برنامه صندلی داغ درباره نقاط ضعف و قدرت دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بالقوه نیروی بزرگی است و تا کنون نیز برای جامعه بسیار مفید بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی بالقوه نیروی بزرگی است و تا کنون نیز برای جامعه بسیار مفید بوده است

کاردان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های گذشته از قدرت پنهان خود بطور کامل استفاده نکرده است، این دانشگاه به لحاظ فرهنگی و هنری می تواند حال بسیار بهتری از اکنون داشته باشد.

وی به موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های مختلف از جمله حوزه ربوکاپ واحد قزوین اشاره و خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این سال ها توانسته با فعالیت های مکرر خود موفقیت های قابل توجهی بدست آورد اما گمان می کنم در حوزه هنری هنوز هم جا دارد که استفاده بهینه تری داشته باشیم برای مثال با ایجاد برنامه های تئاتر و سینمایی دانشجویی فضای هنری بیشتری در دانشگاه و میان دانشجویان ایجاد می شود.

503

کد خبر: 920818

وب گردی

وب گردی