توضیحات معاون استاندار پیرامون عملیات جست وجوی بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیما تهران- یاسوج

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه اکیپ ها از جمعیت هلال احمر استان های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گروه های مردمی و بومی منطقه در ارتفاعات بوده اند که جمعا 17 نفر در ارتفاعات از روز گذشته حضور داشته اند.

عزیز فیلی در رابطه با آخرین اخبار از عملیات جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیما تهران - یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: پس از پایان بارش ها در ارتفاعات کوه دنا از روز گذشته اکیپ ها برای جست وجوی اجساد آغاز به فعالیت کرده اند.

معاون استاندار ادامه داد: مجموعه این اکیپ ها از جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گروه های مردمی و بومی منطقه در ارتفاعات بوده اند که جمعا 17 نفر در ارتفاعات از روز گذشته حضور داشته اند.

وی با بیان این که تاکنون 19 پیکر برای تحویل به خانواده هایشان آماده شده اند، تصریح کرد: 8 پیکر پیش از نوروز تحویل خانواده ها داده شد و 11 پیکر طی امروز تا فردا آماده تحویل به خانواده هایشان هستند.

به گزارش سرویس استان های ایسکانیوز، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

سرنشینان این هواپیما 65 نفر بوده اند که می توان از جمله این افراد دو نیروی امنیتی، دو مهماندار، دو خلبان و همچنین بقیه افراد سرنشین هواپیما مسافران این پرواز بودند.

اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب هوا عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان به سختی انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که شنبه 12 اسفند 1396 جعبه سیاه این هواپیما پیدا شد.

901/900

کد خبر: 920886

وب گردی

وب گردی