برگزاری اولین شورای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با حضور رؤسای واحدها

رئیس جدید دبیر خانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت دانشگاه آزاد امانتی است گرانبها و ارزشمند و باید خود را مکلف به پاسداری از این امانت دانسته و تمام تلاش خود را در حفظ و صیانت از دانشگاه به کار بندیم

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل ازواحد تبریز، دکتر میرزاآقا بابازاده در جلسه شورای استان آذربایجان شرقی در واحد تبریز در سال جدید بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های غیر انتفاعی و حضوری جهان که امروز دهه چهارم عمر خود را سپری می کند، شجره طیبه و مولود پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که با انفاس قدسیه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اردیبهشت سال 1361 پایه گذاری شد.

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن بزرگترین امکانات آموزشی و منابع تجهیزاتی و خدماتی همراه با نیروی متخصص و کارآمد در سطح کشور و منطقه، منشأ خیر و برکت و تغییرات ارزشمند فرهنگی و پژوهشی و ارتقای رونق اجتماعی و اقتصادی در کشور بوده و کمک خوبی در افزایش سطح آگاهی و شعور فردی و اجتماعی جامعه و پرورش نیروهای فرهیخته و کارآمد و هدایت استعدادهای جوان داشته است.

بابازاده بیان کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت و موهبت الهی است که باید همیشه شکرگزار خداوند تبارک تعالی باشیم.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مدیریت دانشگاه آزاد امانتی است گرانبها و ارزشمند و باید خود را مکلف به پاسداری از این امانت دانسته و تمام تلاش خود را در حفظ و صیانت از دانشگاه به کار بندیم، گفت: برخود وظیفه می دانم که با سرلوحه قراردادن روحیه اخلاق محوری ضمن رعایت دقیق بخشنامه ها و لحاظ کردن دقت و کیفیت در امور آموزشی و پژوهشی و فرهنگی و دانشجویی و پایش مرتب عملکرد واحدهای استان بسترسازی مناسب برای توسعه و رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان را در اولویت کاری خود قرار دهم.

بابازاده خطاب به روسای واحدهای دانشگاهی استان گفت: روسای واحدهای دانشگاهی به عنوان امین ما در دانشگاه هستند که باید از منابع دانشگاه به خوبی مراقبت کنند و صلاح و صرفه دانشگاه با رعایت ضوابط و مقررات مدنظر قرار گیرد. ما از تمام روسای دانشگاهها در به انجام و به هدف رسیدن برنامه هایمان مساعدت و همکاری می خواهیم.

وی تصریح کرد: امروزه نسل سوم، دانشگاهی مولد و کارآفرین می خواهد و این بدان معناست که خروجی دانشگاه ها باید فارغ التحصیلانی باشد که چرخ های اقتصاد جامعه را بچرخاند و اگر بتوانیم دانشجوی مولد تربیت کنیم رسالت خود را به انجام رسانده ایم.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: دانشگاه مکان مقدس علم و علم آموزی است وباید در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و همه در این مسیر باید تلاش کنیم.

بابازاده با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری که آذربایجان را سر ایران معرفی کردند، گفت: رجاء واثق دارم که با الهام از این سخن زیبای مقام عظمای ولایت می توان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را که برخی از آنها در شرایط نامطلوب مالی و آستانه زیان دهی قرار دارند در مدار حرکت به سوی پیشرفت قرار داد.

وی افزود: در راستای نیل به این اهداف راهبردی و با ملحوظ داشتن دو بال حرکت و پیشرفت فرهنگ و پژوهش در کنار آموزش می توان در جهت اعتلای نام بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان با تقویت روحیه کارگروهی، خرد جمعی و انسجام سازمانی در بین اساتید و کارکنان خدوم واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تکیه بر اصول رفتاری و ارزشهای مقدس اسلامی جهت نیل به محیطی کاملا اسلامی، سالم و پرنشاط گام برداشت.

بابازاده با تاکید بر رعایت کامل شئونات اسلامی و مسائل فرهنگی در بین اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و استقرار نظام شایسته سالاری با بهره گیری از نیروهای ولایتمدار متخصص، ارزشی تصریح کرد: روسای دانشگاه ها با نظم و انضباط کاری، وقت شناسی و مسئولیت پذیری و تکریم ارباب رجوع همراه با رعایت عدالت و انصاف و رعایت سلسله مراتب اداری با التزام به مقررات و بخشنامه های سازمان مرکزی، تلاش‌های مفید و مؤثری خواهند داشت.

اولین شورای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در سال 1397 با حضور رؤسای واحدها، شوراهای تخصصی استان و هیأت رئیسه واحد تبریز صبح امروز در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.

204

کد خبر: 920920

وب گردی

وب گردی