رفتارهای عجیب کاپیتان استقلال/برخی بازیکنان:فازت چیه ؟

مدافع استقلال که هفته گذشته علیه مدیران باشگاه جنجال ساز شد باز هم درخواست جالبی از افتخاری کرد وهمه از رفتارهایش تعجب کردند.

به گزارش ایسکانیوز،پژمان منتظری این روزها نقشی پر رنگ در تصمیمات استقلال دارد و البته ارتباط خوبی با شفر برقرار کرده است.

مدافع استقلال که هفته گذشته بعد از بازی با مشکی‌پوشان مقابل دوربین های مصاحبه تندی علیه مدیریت این باشگاه انجام داد و خواهان تمدید قرارداد شفر شد حالا از افتخاری خواسته تا در محل تمرین حاضر شود.

منتظری از طرف بازیکنان به افتخاری اعلام کرده که اعضای تیم از وضعیت موجود ناراحت هستند و به همین دلیل بهتر است مدیریت به تمرین بیاید و با بازیکنان صحبت کند.

این در حالی است که برخی از ازیکنان استقلال مدعی هستند وضعیت مالی باشگاه خوب بوده و تنها پاداش‌های بردها پرداخت نشده که این موضوع طبیعی است.

برخی بازیکنان اسنقلال به وی اعلام کردند که شرایط وی در تیم با تغییراتی روبرو شده و منتظری با اعتراضهای عجیب خود وضعیت را پیش میبرد و این در حالی است که دیگر بازیکنان تیم از وضعیت مالی حاکم راضی هستن زیرا 60 درصد قراردادشان را دریافت کردند و دلیلی بر اعتراض نمی بینند اما منتظری گویا مشکلی دارد که دائم معترض است!!

کد خبر: 920963

وب گردی

وب گردی