اسکان بیش از 5 هزار نفر در مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر /همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه امام صادق در ایام نوروز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به این موضوع که این واحد با سپاه پاسداران برای اولین بار در زمینه خدمات دهی به گردشگران در ایام نوروز همکاری بسیار خوبی را داشته است، گفت: سپاه پاسداران امام صادق در چارچوب تفاهمنامه همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی که با واحد بوشهر داشت موضوع راهیان نور دریایی را در جزیره خارگ آغاز کردند و اسکان این افراد را دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده گرفت.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، استان بوشهر در جذب گردشگر نوروزی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، این در حالی است که استان های مازندران و گیلان به تریبت رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.
اسماعیل عبداللهی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در رابطه با اقدامات این دانشگاه در استان بوشهر به منظور خدمات دهی به گردشگران نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: با توجه به این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد مردمی است و باید از ظرفیت های آن در راستای منافع عمومی استفاده شود نهایت همکاری را با استان در ایام نورز داشتیم.

وی ادامه داد: شنبه هفته گذشته با حضور استاندار بوشهر و معاون هماهنگی امور اقتصادی جلسه شورای اداری استان برگزار شد که استاندار، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از دستگاه هایی که بسیار در این زمینه فعالیت داشته معرفی و تقدیر کرد.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه امام صادق (ع) در ایام نوروز
رئیس واحد بوشهر با اشاره به این موضوع که این واحد با سپاه امام صادق (ع) در زمینه خدمات دهی به گردشگران برای اولین بار همکاری بسیار خوبی را داشته است، گفت: سپاه پاسداران امام صادق (ع) در چارچوب تفاهمنامه همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی که با واحد بوشهر داشت استارت اسکان راهیان نور دریایی را در جزیره خارگ زده و موضوع اسکان این افراد را دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده گرفت.

اسکان بیش از 5 هزار نفر در مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: بیش از 5 هزار نفر در مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر اسکان یافته و از دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کردند که این موضوع به نوبه خود یک رکورد بود.
وی تصریح کرد: با امکانات بیشتر و کیفیت بهتری برای همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور امکانات استان را بسیج کردیم که در استان حدود 7 هزار نفر اسکان داده شدند.
رئیس واحد بوشهر افزود: بیش از 3 هزار گردشگر از تاریخ 26-27 اسفند 96 تا 15 فروردین سال جاری مورد استقبال واحد بوشهر قرار گرفته و اسکان شدند که در فرم هایی که در اختیارشان قرار دادیم از این عملکرد راضی بودند.

درب ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام نوروز بر روی مهمانان سراسر کشور باز بوده است
عبداللهی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این عرصه در مقایسه با سال های گذشته بسیار خوب همکاری کرده و درب ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام نوروز بر روی مهمانان از سراسر کشور باز بوده است.

اولویت های کاری دانشگاه در سال جدید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در پاسخ به این سوال که دانشگاه آزاد چه اولویت های کاری در دستور کار خود طی سال جاری دارد، گفت: با توجه به کاهش درآمد ناشی از شهریه دانشجو و افت محسوس دانشجو، در این رابطه سازمان بر درآمدهای غیرشهریه ای تاکید و در این چارچوب برنامه های قابل توجه ای در استان وجود دارد.

پیگیر مرکز تحقیقات نخیلات در سال جاری هستیم
وی ادامه داد: متناسب با پتانسیل استان در حوزه علوم آبزیان برنامه ریزی هایی داریم که طی سه طرح در دیلم، دلوار و دیر فعال خواهیم بود که طرح پرورش میگو از این قبیل فعالیت ها است.
عبداللهی گفت: پیگیر موضوع مرکز تحقیقات نخیلات هستیم تا کارآفرینی را در این عرصه راه اندازی و با تشکیل استارتاپ هایی در استان به صورت کاملا بازاری و تجاری مورد استفاده قرار خواهیم داد که در این زمینه درآمدزایی ایجاد کنیم.
وی گفت: در همین راستا مرکز تحقیقات نخل را تشکیل دادیم و پیگیر فعال کردن ظرفیت درآمدزایی متناسب با ظرفیت استان هستیم؛ ضمن آن که در عرصه توسعه رشته ها برای اولین بار در علوم پزشکی ورود پیدا کردیم و در همین راستا دانشجو در رشته پرستاری جذب کردیم.

مدارس سما ظرفیت منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی هستند
رئیس واحد بوشهر از مدارس سما با عنوان ظرفیت منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و گفت: ما به دنبال تاسیس مدارس تخصصی مانند مدرسه ورزش، بهیاری، هنرستان های فنی و حرفه ای هستیم.

901/900

کد خبر: 920976

وب گردی

وب گردی