رونمایی از شعار حمل مشعل المپیک ۲۰۲۰

مسئولان برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو از شعار مراسم حمل مشعل این بازی‌ها رونمایی کردند.

به گزارش ایسکانیو ز، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 در توکیو اعلام کرد که مراسم حمل مشعل این بازی‌ها با شعار «امید، روشن کننده مسیر ماست» برگزار خواهد شد. مسئولان برگزاری خواستار آن هستند که مردم ژاپن در حمایت پیوسته و دلگرم کردن یکدیگر متحد شوند.

قرار است این مشعل از 47 منطقه از جمله سه منطقه فوکوشیما، ایواته و میاگی که در کانون حوادث طبیعی سال 2011 (زلزله و سونامی) عبور کند.

این مشعل قرار پس از روشن شدن در المپیای باستان در یونان، برای اولین بار در ژاپن در منطقه توهوکو در شمال جزیره هونشو به منظور نشان دادن یک پیام امیدبخش نشان داده شود. در جریان بلایای طبیعی که 7 سال قبل در این منطقه رخ داد، 16 هزار نفر کشته شدند.

«یوشیرو موری» رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو درباره حمل مشعل گفت: مشعل المپیک اغلب با پیام صلح و امید همراه می‌شود و یکی از قوی‌ترین نمادهای جنبش المپیک است. در سال 2020 مشعل المپیک نه تنها نماد طلوع آفتاب در عصر جدید است، بلکه پیام «امید، روشن کننده مسیر ما است» را با خود به همراه دارد که باعث گسترش روحیه و شور و شوق در سراسر جنبش المپیک به عنوان رویکرد بازی‌ها خواهد شد.

بازی‌های المپیک 2020 توکیو در روزهای 24 جولای تا 9 آگوست برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 921006

وب گردی

وب گردی