راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی بسیج اساتید

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید این دانشگاه آمادگی دارد به مسئولان وزارتخانه ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در همه سطوح برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات آنها کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با وزیر علوم ضمن تبریک سال، برنامه‌های پیش روی بسیج اساتید را بیان کرد.

هاشمی به تبیین جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی پرداخت و گفت: ظرفیت عظیم اساتید انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی که در قالب بیش از 300 کانون فعالیت می‌کنند، انشاء الله در سال 97 برای حل مسائل و مشکلات کشور به صورت تخصصی سازماندهی خواهند شد.

عضو هیات علمی واحد تهران شمال از راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت سرمایه انسانی متعهد و متخصص و مسائل و مشکلات بومی و منطقه‌ای که در استان‌ها وجود دارد، راه‌اندازی اندیشکده‌های تخصصی از برنامه‌های جدی بسیج اساتید است.

وی یادآور شد: بسیج اساتید آمادگی دارد به مسئولان وزارت خانه ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در همه سطوح برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات آنها کمک کند.

منبع: فارس

203

کد خبر: 921067

وب گردی

وب گردی