شکوری: طبیعی است که با این همه فاصله انگیزه کاهش یابد/ هوادار به جز قهرمانی چه چیزی از برانکو می خواهد؟

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هوادار از مربی قهرمانی می خواهد و برانکو نیز دقیقا این مهم را برای آنها به دست آورده است. برانکو به خوبی تیم را می شناسد و همواره بهترین تصمیمات را می گیرد.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با ایسکانیوز، در رابطه با دبل قهرمانی پرسپولیس و همچنین انتقادهایی که به سبک بازی این تیم می شود گفت: اولا که اصلا قبول ندارم پرسپولیس ضعیف شده باشد چراکه این امری طبیعی محسوب می شود که تیمی که خیالش در فاصله 10 هفته مانده به پایان رقابت ها از بابت قهرمان راحت شده باشد، با همان انگیزه گذشته ظاهر شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران است و نتایج ضعیف آنها نیز مقطعی بود و دقیقا مربوط به همان بحث های انگیزشی بود و دلیل دیگری نداشت. پرسپولیس با حفظ مهره های تاثیرگذارش برای فصل آینده نیز مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

شکوری افزود: بازیکنان پس از دو قهرمانی متوالی شخصیت قابل قبولی کسب کرده اند و با شناختی که برانکو نسبت به تیم به دست آورده است شک نداشته باشید برای فصل آینده نیز شاهد بازی های خوبی از سوی پرسپولیس خواهیم بود.

شکوری در پاسخ به این پرسش که اگر امروز در پرسپولیس حضور داشت و به طور مثال از تیمی مدعی همچون سپاهان پیشنهاد چشمگیری دریافت می کرد بدون تعارف پرسپولیس را ترک می کرد یا خیر نیز خاطرنشان کرد: بازی کردن در پرسپولیس آرزوی بخش زیادی از بازیکنان لیگ است. سپاهان تیم بزرگی محسوب می شود اما در برابر پرسپولیس با این سابقه عظیم حرفی برای گفتن ندارد، از این گذشته پرسپولیس طی سه فصل گذشته آقای لیگ برتر بوده است و با توجه به شنیده هایم در حال حاضر این تیم از نظر مالی شرایط بدی ندارد و بازیکنان نیز دریافتی های بدی نداشته اند و زمانیکه همه اینها را در کنار هواداران پر تعداد این تیم که در سرما و گرما حامی تیم هستند قرار دهید متوجه می شوید که جایی بهتر از پرسپولیس برای بازیکنان این تیم وجود ندارد؛ من نیز اگر در این شرایط عضوی از پرسپولیس بودم برای ماندن در این تیم لحظه ای درنگ نمی کردم.

شکوری در رابطه با بازی نکردن محسن مسلمان در ترکیب ثابت و انتقادهایی که در این زمینه به برانکو وارد می شود نیز تشریح کرد: هوادار از مربی قهرمانی می خواهد و برانکو نیز دقیقا این مهم را برای آنها به دست آورده است. برانکو به خوبی تیم را می شناسد و همواره بهترین تصمیمات را می گیرد و اقتدار فصول گذشته پرسپولیس هم مدیون همین تصمیمات درست از سوی او بوده است؛ با وجود اینکه نمی توان منکر ارزش های فنی مسلمان شد اما حق را در این زمینه به برانکو می دهم.

606

کد خبر: 921088

وب گردی

وب گردی