بازتاب گسترده  سفر دکتر ولایتی به سوریه (قسمت دوم)

در دومین روز از سفر مشاور ویژه مقام معظم رهبری به دمشق، رسانه های آمریکایی و صهیونیستی نگاه وسیع و ویژه ای به این دیدار داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، پایگاه خبری "ورلد اسراییل نیوز" در گزارشی ویژه به سفر دکتر ولایتی به دمشق پرداخت. این پایگاه با تاکید بر حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه تی 4 سوریه نوشت: مشاور ویژه رهبر عالی ایران در سفر خود به دمشق تاکید کرد، جان باختن هفت مستشار نظامی این کشور در حمله جنگنده‌های تل‌آویو بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این پایگاه در ادامه تصریح کرد: ولایتی در دمشق بر حمایت تهران از اسد و دفاع از حرم (حضرت زینب(س)) تاکید کرد.

روزنامه " فایننشال تایمز آمریکا " نیز در گزارشی اختصاصی به سفر دکتر ولایتی به سوریه پرداخت. این روزنامه نوشت: وزیر خارجه پیشین ایران و یکی از سیاستمداران برجسته این کشور در واکنش به حمله به فرودگاه حمص گفت این اقدام کار رژیم صهیونیستی و آمریکا برای تحت الشعاع قرار دادن پیروزی‌های محور مقاومت در سوریه است. وی همچنین بر پاسخ قاطع ایران به جان باختن شماری از مستشاران نظامی این کشور در حمله جنگنده‌های صهیونیست تاکید کرد.

روزنامه صهیونیستی "تایمز آو اسراییل" نیز در گزارشی نوشت: ایران تل‌آویو را به دلیل حمله به فرودگاه تی 4 حمص تهدید به تلافی کرد. این نشریه با اشاره به سفر مشاور ارشد مقام معظم رهبری به دمشق نوشت: ولایتی جنایت رخ داده در حمص که به جان باختن شماری از مستشاران ایرانی انجامید را محکوم و اعلام کرد این حمله بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نشریه "هندی تایمز آو ایندیا" نیز در گزارشی به سفر دکتر ولایتی به سوریه و وعده وی مبنی بر بی‌پاسخ نماندن حمله اسراییل به پایگاه هوایی حمص و جان باختن شماری از مستشاران ایرانی پرداخت.

کد خبر: 921105

وب گردی

وب گردی