بیات: از عملکرد ملی‌پوشان در دبی رضایت داریم/ خادم‌الشریعه به روزهای اوجش برگشته است

دبیر فدراسیون شطرنج گفت: فدراسیون شطرنج از عملکرد ملی پوشان ایران در دو بخش آقایان و بانوان رضایت دارد و ورزشکاران ما توانستند مطابق با پیش بینی های ما عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در پایان دور نهم مسابقات شطرنج آزاد دبی 4 پیروزی، 3 تساوی و یک شکست برای نمایندگان ایران به دست آمد. آرش طاهباز در رده پانزدهم ایستاد که بهترین نتیجه شطرنج‌بازان ایرانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رفت. سارا سادات خادم الشریعه نیز با کسب 5.5 امتیاز در رده چهل و دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

شهره بیات، دبیر فدراسیون شطرنج در این باره به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: فدراسیون شطرنج از عملکرد ملی پوشان ایران در دو بخش آقایان و بانوان رضایت دارد و ورزشکاران ما توانستند مطابق با پیش بینی های ما عمل کنند.

وی در خصوص قرار گرفتن سارا خادم الشریعه در رتبه چهل و دوم مسابقات تصریح کرد: «سارا» بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و امیدواریم روند خوب خود را ادامه دهد. البته امید داریم دیگر ورزشکاران ما نیز برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. باید تأکید کنم خادم الشریعه در بخش بانوان مسابقات کاپ آسیا در دبی، مقام اول را کسب کرد و در مجموع آقایان و بانوان به مقام چهل و دوم رسید.

602

کد خبر: 921113

وب گردی

وب گردی