آتش سوزی  واحد مسکونی در بزرگراه یادگار امام /حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:صبح امروز یک منزل مسکونی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام ابتدای ورودی خیابان حبیب الله دچار آتش سوزی شد.

به گفته وی، این حادثه در ساعت 10:55 صبح امروز به سامانه 125 شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن، 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه بود که در هر طبقه یک واحد 70 متری وجود داشت. گفتنی است پیش از رسیدن آتش نشانان همسایه ها که متوجه فشار دود و آتش سوزی در واحد طبقه دوم شده بودند، درب را باز کرده و با آتش نشانی تماس گرفته بودند.

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یکی از اتاق خواب ها در همین واحد کاملا شعله ور است و آتش نیز به بخش هایی از پذیرایی سرایت کرده بود، همچنین دود بسیار غلیظی واحد را فرا گرفته بود که به طبقات بالایی نیز انتشار یافته بود.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه در طبقات بالایی 2-3 نفر حضور داشته که خودشان از واحد خارج شده بودند و فرد محبوس شده ای در ساختمان وجود نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در واحد مسکونی طبقه دوم نیز فردی حضور نداشت و همسایه ها درب را باز کرده بودند.آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و آتش را خاموش و از گسترش بیشتر آن به نقاط دیگر منزل جلوگیری کردند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و فوتی نداشت و کارشناسان نیز در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی علت حادثه هستند.

701

کد خبر: 921137

وب گردی

وب گردی