فشار هیات مدیره به برانکو؛ یک دستیار جدید بیاور!

در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مباحثی مهم مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند اما در بازی های اخیر عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند. پس از جدایی چوک از جمع سرخ پوشان، این تیم دچار افت شدید بارفنی شده است و همین امر دلیل اصلی بازی ناهماهنگ در دیدارهای اخیر به حساب می آید.

کارشناسان فوتبال، پیشکسوتان و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز به این جمع بندی رسیده اند که زلاتکو ایوانکوویچ بارفنی لازمه برای آمادگی پرسپولیس برای فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا ندارد. یکی از مسائل مورد بحث جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس، متقاعد کردن برانکو برای گرفتن دستیار جدید بوده است.

با توجه به شناختی که از برانکو در این مدت می توان پیدا کرد بعید است هیات مدیره پرسپولیس بتواند موفق شود و کاری را به برانکو دیکته کند. همچنین پروفسور سرخ پوشان در مصاحبه های اخیرش در این مورد صحبت هایی داشته و عنوان کرده: پس از جدایی پانادیچ و اضافه شدن چوک هم چنین صحبت هایی شد اما بعد ازمدتی نظرها عوض شد؛ در حال حاضر هم با رفتن چوک و اضافه شدن زلاتکو به جمع ما منتقدان دوباره کار خود را شروع کرده اند که به زودی نظر آن ها نیز مثبت خواهد شد.

601

کد خبر: 921148

وب گردی

وب گردی