حل مشکلات نیازمند همت بلند تمام مسئولان است

نماینده مردم تویسرکان گفت: مشکلات اقتصادی کشور متعدد و وسیع است و برای رفع آن نیازمند همت بلند تمام مسئولان هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در جلسه علنی امروز چهارشنبه (22 فروردین) در نطق میان دستورخود، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور متعدد و عمیق بوده و به همین دلیل پرداختن به آن بسیار مهم تلقی می‌شود به همین دلیل مقام معظم رهبری نامگذاری سال‌های اخیر را به حوزه اقتصاد اختصاص داده‌اند.

وی افزود: رهبر انقلاب با ارائه الگوی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برنامه عبور از این برهه حساس و شکوفایی اقتصاد کشور را ارائه فرمودند.

مفتح تصریح کرد: در پایان دهه چهارم انقلاب هستیم، دهه‌ای که مقام معظم رهبری آن را دهه پیشرفت و عدالت نامیده‌اند، ارزیابی اقدامات مسئولان در این خصوص را نیز در حرم رضوی بیان فرمودند.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به اینکه حل مشکلات نیازمند همت بلند تمام مسئولان است، بیان کرد:‌ مشکلات اقتصادی بزرگ و در هم تنیده با مسائل سیاسی چند بعدی بوده و حل آن همتی بزرگ و عزمی جزم می‌طلبد، لذا تمامی مسئولان کشور باید در راستای آن تلاش کنند.

وی بیان کرد: فساد اقتصادی مصداق بارز وجود مشکلات اقتصادی بوده و متأسفانه این پدیده در برخی سطوح که تصور آن را نمی‌کردیم رسوخ کرده است.

مفتح تأکید کرد: طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس در اواخر دهه 90 به این نتیجه رسیده که دستیابی به توسعه پایدار بدون حل این مشکلات ناممکن خواهد بود.

نماینده مردم تویسرکان اذعان کرد:‌ تأکید‌های مکرر مقام معظم رهبری بر مقابله با فساد در یکی از ملاقات‌های نمایندگان با ایشان حاکی از آن است که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

305

کد خبر: 921160

وب گردی

وب گردی