آصفری: اقدام رژیم صهیونیستی نباید بدون پاسخ بماند

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:ا رتش سوریه و جبهه مقاومت در روی زمین پاسخ صهیونیست ها را خواهند داد.

محمد حسن آصفری عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه " T4" و شهادت 7 نفر از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شکست فضاحت بار داعش در سوریه و عراق و همچنین با توجه به این که این گروه تروریستی آن روی سکه اسرائیل است، رژیم صهیونیستی برای ایجاد روحیه در بازماندگان رژیم تکفیری دست به چنین عملیاتی زده است.

وی افزود: این حق قانونی دولت سوریه است که پاسخ دندان شکن و قاطعانه ای به این اقدام رژیم صهیونیستی بدهد و نباید این اقدام بدون پاسخ بماند؛ البته این اتفاق نشان دهنده درماندگی رژیم صهیونیستی است که دست به چنین حملاتی می زند لذا این گونه رفتارها از لحاظ نظامی جایگاه خاصی ندارد.

آصفری ادامه داد: به اعتقاد بنده این اقدام رژیم صهیونیستی صرفا به دلیل شکستی بوده که در سوریه و عراق خورده است؛ مطمئنا ارتش سوریه و جبهه مقاومت در روی زمین پاسخ آن ها را خواهند داد.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی اظهار داشت: موضوع حضور نیروهای نظامی ایران به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت این کشور است بنابراین برای پاسخ به این اقدام شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیری خواهد کرد و این تصمیم را اجرایی خواهد کرد.

302

کد خبر: 921237

وب گردی

وب گردی