بررسی راهکارهای حمایت از کالای ایرانی

شهرداری منطقه 11، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و رؤسای اتحادیه اصناف راهکارهای  حمایت از کالای ایرانی از طریق تعامل بین مدیریت شهری و اصناف را بررسی کردند.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص حمایت از کالای ایرانی با تأکید بر اهمیت انضباط شهری گفت: در طول سال 97 اجرای طرح های پیرایش شهری برای پیرایش پوسته نمای شهری و همسان سازی را در راسته هایی که صنوف به صورت خطی فعالیت می کنند؛ انجام می دهیم.

آبادیان با بیان این که منطقه 11 فضای صنفی گسترده و مخاطرات بالایی دارد؛ گفت: موضوعات انضباط شهری، پیرایش شهری ، ایمنی در حوزه کسب و کار ، عوارض پسماند ، اکران تبلیغات محیطی کالای ایرانی و بررسی پیشنهادات در این زمینه ، تعامل و هم اندیشی با نمایندگان اصناف در موضوعات مرتبط با منطقه 11 و برقراری جلسات منظم با اتحادیه ها پیگیری خواهد شد.

در این نشست فرهاد افشار مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر استقرار مراکز عرضه عمده ، خرده فروشی و انبار داری کالا در یک نقطه از شهر تهران را عامل ایجاد مشکلات شهری برای مردم و شهر عنوان کرد و گفت: باید دراین زمینه تفکیک وجود داشته باشد و تعریف مشخصی از حضور صنف در یک راسته داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و شاغل شهر تهران با اشاره به تدوین طرح های بالادستی، گفت: در نظر داریم با همکاری اتحادیه ها پایشی داشته باشیم و تمام اصناف در یک سامانه احصاء شوند تا سرمایه گذار بتواند از این طریق خط فکری ، وضعیت مشتری ، پراکنش ، امکانات و ... را دریابد.

وی همچنین بر لزوم به روز رسانی ضوابط برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تهران تأکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی های نو و خدمات فنی که محل عرضه و بروز داشته باشند و دسترسی هوشمندانه مردم از طریق آی تی باید مورد توجه قرار گیرد و چنان چه بتوانیم از این تکنولوژی های برتر استفاده کنیم؛ مشکلات کالای ایرانی که هزینه بالا و کیفیت پایین است مرتفع خواهد شد و قدرت رقابت ما هم به منصه ظهور می رسد.

700

کد خبر: 921246

وب گردی

وب گردی