بررسی ضرورت مناسب سازی فضاهای تفریحی برای معلولان در «شهری برای همه»

قسمت دهم مجموعه مستند "شهری برای همه" به ضرورت مناسب سازی فضاهای تفریحی و گردشگری مانند پارک ها و مکان های عمومی برای افراد دارای معلولیت می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، در این قسمت وحید رجبلو کارآفرین دارای معلولیت از مشکلات مناسب سازی مبلمان شهری می گوید و از چالش هایی که برای سپری کردن یک روز خوب با آن مواجه است سخن می گوید، او معتقد است که این چالش ها باعث شده که نتواند بدون همراه ساعاتی در روز را در فضاهای تفریحی مانند پارک ها گردش کند و اوقات مفرحی داشته باشد و یا اینکه به رستوران ها و یا اماکن گردشگری برود و یا حتی مسافرت کند.

این مجموعه با مشارکت دبیر خانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و شبکه مستند سیما در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده و پنجشنبه ها ساعت 20 روی آنتن می رود.

فاطمه صارمی نویسندگی و کارگردان این مجموعه را عهده دار است و از دیگر عوامل آن می توان به تهیه کننده وحید مهدی زاده ، تصویربرداران ایران مصطفی فریدونی،عباس عباسی، تصویربرداران کشورهای خارجی علی بشارت،علیرضا صارمی، تدوین گران حامد مسعودی، حمیدرضا مسعودی، دستیار کارگردان و برنامه ریزعلی باروتی، گوینده سینا ییلاق بیگی، عکاس احسان نقابت و مدیر تولید فرشته جوادی اشاره کرد.

500

کد خبر: 921379

وب گردی

وب گردی