شهروندان با امیدهای فراوان جهت رسیدگی به امور خود به کلانتری مراجعه می‌ کنند

فرمانده انتظامی استان تهران گفت: شهروندان با امیدهای فراوان جهت رسیدگی به امور خود به کلانتری مراجعه می‌ کنندو در این راستا وظیفه داریم مسئولیت مدارانه با آنان رفتار کنیم.

به گزارش ایسکانیوز فرمانده انتظامی استان تهران ،گفت: سردار " حسین رحیمی" در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزش استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس پیشگیری پایتخت گفت:شهروندان با امیدهای فراوان جهت رسیدگی به امور خود به کلانتری مراجعه می‌ کنند و دراین راستا وظیفه داریم مسئولیت مدارانه با آنان رفتار کنیم.

وی گفت:باید تغییر و استانداردسازی رفتار را از خود شروع کنیم تا در مواجهه با شهروندان اثرگذاری بیشتری داشته باشیم چراکه خدمت کردن و منشاء برکت بودن نیاز به مکان خاصی ندارد و هر کجا که هستیم باید خدمتگزار باشیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تلاش کنیم تا رفتارهایمان رشد و تعالی پیدا کند باید یک سری رفتارهای متعالی از خود بروز دهیم و با مراجعه کنندگان کریمانه برخورد کنیم.

رحیمی افزود: در صورت مراجعه یک مال باخته به کلانتری باید خود را جای او بگذاریم تا بتوانیم مسئولانه و دلسوزانه به امور وی رسیدگی کنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود:ماموران تجسس در کلانتری ها باید در مواجهه با بزه دیدگان به نحوی عمل کنند تا حس مخدوش شده امنیت شهروند ترمیم و آموزش های لازم جهت پیشگیری از بزه دیدگی مجدد به آنان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید جلوه ای از الطاف الهی باشد اظهارداشت:در میان اقشار مختلف جامعه پلیس بر حسب وظایف ذاتی خویش و حجم بار ماموریت هایش از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد:باور شهروندان و مسئولان نسبت به نیروی انتظامی خوب است و این امر با همت و تلاش خالصانه کارکنان پلیس روز به روز بیشتر خواهد شد.

پایگاه خبری پلیس

700

کد خبر: 931448

وب گردی

وب گردی