فروش نقدی و اقساطی BYD S6 (ویژه عید مبعث)

فروش نقدی و اقساطی BYD S6 توسط گروه خودروسازی کارمانیا ویژه عید مبعث با موعد تحویل تیر ماه سال جاری اعلام می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این طرح به مناسبت عید مبعث شرایط فروش خودروی BYD S6 با پیش فروش نقدی و قیمت قطعی 1,147,000,000 ریال با موعد تحویل تیرماه، ارائه شده است.

همچنین شرایط پیش فروش اقساطی نیز با قیمت قطعی 1,147,000,000 ریال با پیش پرداخت 300,000,000 ریال و پرداخت مرحله دوم 250,000,000 ریال و اقساط 6 تا 36 ماهه و نرخ سود تسهیلات 0 تا 20 درصد نیز قابل ارائه می باشد.

تعداد فروش این طرح محدود می باشد و بدیهی است در صورت تکمیل ظرفیت، طرح بدون اطلاع قبلی بسته خواهد شد.

فروش نقدی و اقساطی BYD S6 (ویژه عید مبعث) :

امکانات BYD S6 :

کابین S6 با رنگ‌بندی انتخابی سفید، مشکی، قهوه‌ای یا نقره‌ای تزئین‌شده و در نگاه اول کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبای هم‌وطن‌اش دارد. پوشش چرم طبیعی صندلی‌ها و فرمان کیفیت قابل‌قبولی دارند و ارگونومی کابین نسبت به خودرویی در این رنج قیمت مناسب است. داخل کابین نیز شباهت با RX در طراحی قسمت‌هایی مثل داشبورد، صندلی‌ها، صندوق بار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده خودنمایی می‌کنند. صندلی راننده در 8 جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و برای استفاده از فضای بیش‌تر صندوق بار می‌توانید صندلی عقب را بخوابانید. یک نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی نیز در مرکز کنسول جلو تعبیه شده و می‌توانید بدون کلید وارد کابین شوید و پیشرانه را توسط استارت دکمه‌ای روشن کنید. به‌دلیل ابعاد بزرگ بدنه خودرو، دوربین دنده‌عقب، دوربین آینه سمت راست، 2 سنسور جلو و 4 سنسور عقب به دید بهتر راننده کمک می‌کنند. ۶ عدد ایربگ در 10 نقطه داخل کابین ایمنی سرنشینان را تامین می‌کنند و S6 توانسته ۵ ستاره ایمنی موسسه C.NCAP چین را به خود اختصاص بدهد. سیستم صوتی 6S نیز به ۹ اسپیکر مجهز شده و علاوه بر سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، دارای سیستم GPS منطبق بر نقشه ایران است.

402

کد خبر: 931508

وب گردی

وب گردی